سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجويان آمريکايي نماينده کشورشان در سازمان ملل را با سوالات خود کلافه کردند

خبرگزاري "رويترز" گزارش داده است که "سامانتا پاور" نماينده جديد دولت آمريکا در سازمان ملل متحد روز گذشته مجبور به پاسخگويي به پرسش هاي دشوار جمعي از دانشجويان و جوانان آمريکايي شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز، اين خبرگزاري در ادامه افزوده است که نخستين روز کاري وي بعنوان نماينده آمريکا در سازمان ملل بصورتي غير عادي شروع شده است و وي در مواجهه با جمعي از دانشجويان آمريکايي در شهر نيويورک مجبور به پاسخگويي به پرسش هاي انان شده است.

اين پرسش هاي از سوي دانشجويان عضو گروه "کميته بين المللي پناهندگان" مطرخ شده است و آنان از پرسش هايي در مورد ديدار پاور با "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا و نظرات وي در مورد اعزام سربازان آمريکايي به افغانستان و نظرات وي در مورد کمونيسم پرسش هاي متعددي را مطرح کردند. 

نماينده جديد دولت آمريکا در سازمان ملل در نهايت به دانشجويان پرسش کننده گفت "کار من در شوراي امنيت از پاسخ دادن به پرسش هاي شما راحت تر است."

پاور در جمع دانشجويان اظهار داشت که معتقد است سياست خارجي دولت آمريکا بايستي با توجه به "افراد" و ملت هاي مختلف جهان تنظيم شود. 


برچسب ها: سامانتا ، پاور ، پرسش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.