سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان غربی/

پرداخت 227 هزار و 483 میلیون ریال برای طرح‌های توسعه کشاورزی میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت: 227 هزار و 483 میلیون ریال اعتبار در کارگروه توسعه کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حمید جلالی اظهار داشت: در شهرستان میاندوآب سال 91 تا مرداد ماه سال 92 یک هزار و 682 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان میاندوآب مصوب شده که یک‌هزار و 336 طرح در بانک عامل، بانک کشاورزی قبول شده است.

وی افزود: برای 302 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی تسهیلات پرداخت شده و از این طریق 775 نفر اشتغالزایی در شهرستان میاندوآب انجام شده است.

جلالی با بیان اینکه 227 هزار و 483 میلیون ریال اعتبار در زمینه طرح‌های توسعه کشاورزی پرداخت شده است، عنوان کرد: عمده طرح‌های توسعه کشاورزی در این شهرستان در بخش‌های دامداری، گلخانه‌ای، مرغ مادر، ماشین‌آلات کشاورزی و طرح‌های مشابه است.

وی با اشاره به برنامه آینده در زمینه طرح‌های توسعه کشاورزی، ابراز داشت: پیگیری اخذ تسهیلات برای طرح‌های ارائه و مصوب شده در کارگروه توسعه کشاورزی استانی و شهرستانی از اولویت‌های کاری در کارگروه توسعه کشاورزی است.

جلالی با بیان اینکه میاندوآب بین دو رودخانه واقع شده و 80 درصد زمین‌ها، زمین‌های آبی بوده و 20 درصد دیمی است، تصریح کرد: اگر این منطقه با تمامی نقاط استان آذربایجان غربی مقایسه شود مستعدترین نقطه برای کشاورزی، شهرستان میاندوآب است.

وی ادامه داد: تسهیلاتی که به طرح‌های توسعه کشاورزی در این شهرستان اختصاص می‌یابد نباید با سایر شهرستان‌های آذربایجان غربی قابل مقایسه باشد.

جلالی یادآور شد: اوایل سال 91 در استان آذربایجان غربی رتبه نخست را داشتیم که در حال حاضر در زمینه پرداخت تسهیلات مقام سوم را داشته و در زمینه طرح‌های مصوب و اعتبار در نظر گرفته شده مقام دوم را بعد از شهرستان ارومیه داریم.

وی اظهار داشت: از مدیر عامل بانک کشاورزی خواهش داریم به شهرستان میاندوآب در پرداخت تسهیلات کشاورزی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

فرماندار میاندوآب عنوان کرد: ما قول می‌دهیم در صورت ارائه تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته بیکاری شهرستان میاندوآب را کاملا ریشه‌کن کنیم.
برچسب ها: کشاورزی ، میاندوآب ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.