سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارند

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با تمام وجود از مرز و بوم کشور دفاع کردند و اکنون هم خبرنگاران در خط مقدم جبهه های جنگ نرم قرار دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاارن ؛  بیات در دیدار صمیمی اهالی رسانه  با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و باتوجه به شرایط کنونی کشور در مقابله با جنگ نرم دشمنان، این قشر نقش اساسی ایفا می کنند.
وی افزود: خبرنگاری جزء 10 شغل پر خطر  و بعد از کار در معدن، به عنوان دومین شغل سخت در دنیا شناخته شده است.
بیات اظهار کرد: خبرنگاران و اهالی مطبوعات استان همدان از ارادتمندان واقعی ولی فقیه بوده و همیشه به دنبال ایجاد وحدت و همدلی و تشویق جوانان در عرصه بیداری اسلامی، اخلاق و رشد علمی هستند.
بیات تأکید کرد: 17 مردادماه به عنوان روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور ما به ثبت رسیده  اما استان همدان امسال برای دومین سال متوالی با یک ابتکار این روز به به هفته تبدیل کرده است.
رئیس خانه مطبوعات استان هم در این دیدار گفت: در یک سال گذشته خبرنگاران همه خبرهای استان را چه در سطح بومی و چه در سطح ملی به خوبی منعکس کردند.
محمدرضا عارف با بیان اینکه حدود ۲۰۰ خبرنگار شهید در کشور شناسایی شده اند؛ گفت: شهیدان خبرنگار همدان از افتخارهای اهالی قلم این استان هستند.
وی خطاب به امام جمعه همدان اظهار کرد: خبرنگاران استان همچون گذشته پیمان می بندند که در خدمت انقلاب، مردم و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و با صداقت و صراحت لهجه انجام وظیفه کنند تا زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر استان همدان فراهم شود./س
برچسب ها: خبرنگاران ، جبهه ، جنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.