سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كارگردان "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نسبت به مردم احساس تكليف مي‌كردم/ "خانم! مال معرفي كنيد" آسيب‌شناسي طلاق است

پوران درخشنده گفت: فيلم سينمايي "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" را با يك احساس تكليف نسبت به مردم ساختم.

"پوران درخشنده" كارگردان فيلم سينمايي "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" در خصوص اين فيلم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: اين فيلم را با يك احساس تكليف و با هدف نياز مردم و آگاهي دادن به آن‌ها نسبت به مسئوليت هايشان ساختم، هنگام ساخت فيلم به اين موضوع فكر مي‌كردم كه من به عنوان يك كارگردان چه جايگاه و چه مسئوليتي در قبال آن‌ها دارم. 

وي افزود: استقبال مردم از اين اثر نشانگر احساس مسئوليت آن‌ها نسبت به موقعيت خودشان به عنوان والدين است و از اين موضوع خوشحال هستم زيرا تمام هدفم اين بود كه زنگ خطري را به صدا دربياورم. 

اين كارگردان با اشاره به اثر بعدي خود گفت: اثر جديدم با عنوان "خانم! مال معرفي كنيد" آسيب‌شناسي طلاق جايگاه خانواده و جامعه در شكل‌گيري طلاق و دلايل فراگيري و ريشه‌هاي اين موضوع است كه تحقيقاتي را نيز در همين زمينه آغاز كرده‌ام. 

وي افزود: اميدوارم افراد جامعه با اين اثر از زندگي مشترك و عواقب طلاق آگاهي پيدا كنند و هر چه سريعتر براي ساخت آن سرمايه‌اي فراهم شود. 

"درخشنده" با اشاره به استقبال خوب مردم از "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" گفت: با وجود تبليغات كم، اين فيلم از استقبال فوق‌العاده‌اي برخوردار بوده است و تنها تبليغات دهان به دهان مردم به كمك اين فيلم آمده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زانیار
۱۵:۰۵ ۱۲ دی ۱۳۹۲
آغا هیس عالی بود .من تو 3 روز 8 بار نگاش کردم.حیف بود هیچ جایزه ای نگرفت ...حیف