سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی: تکواندوی بانوان نیاز به الگو دارد

ناظر کمیته ملی المپیک در تکواندو گفت: برای پیشرفت تکواندوی بانوان باید الگو سازی کنیم.

اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در بخش بانوان معتقدم ورزشکاران باید پیشرفت ریشه ای داشته باشند و برای آن تکواندوکاران نیاز به الگو دارند. تیم ملی مردان کشورمان الگوی خوبی محسوب می شود اما امکان استفاده از تمرینات مشترک وجود ندارد.

وی گفت: با تمریناتی که سال ها بازیکنان یک سطح در کنار هم داشته اند و نیز مربیانی که از لحاظ فنی چندان وضعیت خوبی ندارند باعث عدم پیشرفت بانوان تکواندوکار شده است.

رحیمی با اشاره به ششمین حضور بانوان تکواندوکار در مسابقات جهانی بدون کسب مدال خاطر نشان کرد: بحث بی تجربگی فنی نیست. در تیم ملی مردان در همین رقابت های جهانی تکواندوکارانی حضور داشتند که تجربه کمتری نسبت به بانوان تکواندوکار داشتند اما نتیجه بهتری گرفتند و حتی به مدال طلا هم رسیدند.

وی گفت: برای پیشرفت تکواندوی بانوان نیاز به یک برنامه چهار ساله داریم و با حفظ شرایط خاص تکواندوکاران این بخش را به اردوهای خارجی و مسابقات بین المللی اعزام کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از دانش مربیان سطح بالای خارجی و تمرین با رقیبان بین المللی در این اردوهای برون مرزی به پیشرفت بانوان تکواندوکار کمک خواهد کرد./آق
برچسب ها: رحیمی ، تکواندو ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.