سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویانیان در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان والیبال:

ملی‌پوشان والیبال ایران سه اتفاق مهم را رقم زدند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: ملی‌پوشان والیبال ایران سه اتفاق مهم را با درخشش در رقابت‌های لیگ جهانی رقم زدند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان دوشنبه شب با حضور در هتل تهران در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان والیبال که به همت خبرگزاری نسیم برگزار شد، شرکت کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یکی از سخنرانان ویژه این مراسم بود و در حاشیه برگزاری این مراسم با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، محمود خسروی‌وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال خوش و بش کرد و افتخارآفرینی ملی‌پوشان والیبال در لیگ جهانی را به رئیس فدراسیون والیبال تبریک گفت.

همچنین رویانیان در جمع بازیکنان تیم ملی والیبال حضور یافت و ضمن تبریک و تقدیر از افتخار‌آفرینی آنها دقایقی با آنها به گپ و گفت پرداخت.

رویانیان در پایان این مراسم به سوالات رسانه‌های گروهی درباره مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس و فوتبال کشور پاسخ داد.

 محمد رویانیان گفت: بسیار خوشحالم که در جمع افتخارآفرینان والیبال ایران هستم و برگزاری مراسم تقدیر از این عزیزان توسط یک رسانه اقدامی ارزشی، فرهنگی و ورزشی است و امیدوارم ملی‌پوشان والیبال که برای ورزش کشورمان افتخار بزرگی را رقم زده و دل مردم را شاد کردند، بتوانند در رقابت‌های پیش رو توفیقات جدیدی را کسب کنند.

رویانیان تصریح کرد: ملی‌پوشان ایران که با شکست دادن تیم‌های بزرگ و عنوان‌دار جهان شاهکار خلق کرده و شگفتی آفرین شده‌اند سه اتفاق ویژه و مهم را رقم زدند و به عنوان یک ایرانی باید بگویم ملی‌پوشان ما توانستند غرور ملی، انسجام و اراده ایرانیان را در سطح بین‌المللی نشان داده و آن را ارتقاء دهند. این درخشش مایع غرور همه ایرانیان در سراسر جهان شد. همچنین بنده که از بد حادثه به فوتبال آمده‌ام باید بگویم والیبال ایران با شگفتی آفرینی ملی‌پوشان به خانه‌های مردم راه یافت و ما این زنگ خطر را که والیبال جایگزین فوتبال شود را به خوبی حس کردیم. این یک اتفاق مهم است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: در وهله سوم به عنوان یک مدیر باید بگویم همیشه خیلی‌ها تصور می‌کردند ما ایرانی‌ها در کارهای گروهی و عرصه ورزش هم در رشته‌های تیمی و گروهی موفق نیستیم و توفیقی نداشته‌ایم اما ملی‌پوشان والیبال با شکست دادن تیم‌های صاحب عنوان در جهان این فرضیه و تصور را باطل کرده و ثابت کرده‌اند که می‌توانیم در کارهای گروهی نیز در عرصه جهانی و بین‌المللی موفق باشیم.

وی افزود: بنده امیدوارم حالا که تیم ملی والیبال در جمع مدعیان جهانی قرار گرفته و تیم‌های صاحب نام را در خانه خودش شکست داده و همه مردم را شاد و خوشحال می‌کند حمایتی همه جانبه و منطقی از والیبال کشورمان داشته باشیم تا این توفیقات ادامه پیدا کرده و شاهد افتخارآفرینی‌های دیگری نیز باشیم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.