سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مداح: شاگرد بازی در این تيم تکواندو نداریم/ دوست نداشتم جای آذرمهر باشم

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: در تیم ملی جدید تکواندوی بانوان بحث شاگرد و شاگرد بازی نیست.

مینو مداح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: حدود یک هفته قبل برای قبول سرمربیگری تیم ملی با من صحبت شد که ترجیح دادم در این مقطع به تیم ملی کمک کنم تا بهترین نتایج بدست بیاید.
وی در پاسخ به این سوال که دوست داشت که به جای مریم آذرمهر سرمربی تیم جهانی بود، یادآور شد: هرگز دوست نداشتم در تیم جهانی فعالیت کنم. هر زمانی تصمیم گیری در آن دوره مهم است و من در آن شرایط نیستم که بخواهم در خصوص مربیگری در تیم جهانی حرف بزنم و این سمت را بپذیرم، اما حالا در خدمت تیم ملی هستم و از همه دوستان رسانه ای و خانواده تکواندو کمک می خواهم.
مداح در مورد بحث شاگرد بازی در تکواندوی بانوان تصریح کرد: برای من شاگردانم با سایر تکواندوکاران تفاوتی ندارد.هر بازیکنی که مدعی است می تواند شانس خود را امتحان کند و کسی در پرانتز قرار نمی گیرد!
وی افزود: شاگرد بازی در کار نیست. وقتی در مورد تیم ملی صحبت می شود من مسئول آن هستم و همه تکواندوکاران با یک دید مورد بررسی فنی قرار می گیرند.
وی در مورد رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان گفت: با توجه به زمان محدودی که تا بازی های کشورهای اسلامی در اختیار داریم نمی توانستیم مسابقات انتخابی تیم ملی را به صورت چند دوره ای و کشوری برگزار کنیم. تنها تکواندوکاران واجد شرایط مراحل آخر تمرینات تیم ملی که به هر حال از فیلتر انتخابی گذشته عبور کرده اند، همراه با برخی نفرات قبلی که برای این تیم اعلام شده بودند، حضور دارند.
مداح ادامه داد: هفت تکواندوکار اردونشین و پنج بازیکن هم از لیست تیم قبلی کشورهای اسلمی به مسابقات انتخابی دعوت شدند که در مجموع 12 بازیکن هستند. از تیم قبلی دو بازیکن معافیت پزشکی دارند.
سرمربی تیم ملی بانوان با بیان اینکه قبلا اوزان دوم و ششم از ترکیب تیم اعزامی حذف شده بودند، تصریح کرد: برای بازی های همبستگی اوزان اول و دوم با توجه به پتانسیل و حریفان موجود حذف کرده ایم و اردوی تیم ملی بلافاصله پس از عید فطر برپا می شود.
وی در خصوص دستیارانش در تیم ملی بانوان گفت: از سال گذشته آزاده یاسایی از شاگردانم خودم به عنوان مربی تیم کشورهای اسلامی انتخاب شده بود اما من چند روزی است که سرمربی شده ام و قطعا در کنار هم این تیم را آماده خواهیم کرد.


 

 

برچسب ها: تکواندو ، مداح ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.