سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیفه: تغییراتی در اوزان تکواندوکاران داریم/ زمانی برای انتخابی نداریم

سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورهای اسلامی گفت: برای معرفی ترکیب اصلی تیم ملی تغییراتی در اوزان تکواندوکاران در نظر گرفته ایم.

سید نعمت خلیفه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: قبل از اعزام تیم ملی اصلی به رقابت های جهانی تکواندو اردوی ملی پوشان تیم کشورهای اسلامی نیز با تیم جهانی به صورت مشترک برپا شده بود اما در ادامه تمرینات 2 تیم به صورت مجزا دنبال شد تا اینکه زمان برگزاری بازی های همبستگی اسلامی معوقه اعلام شد.

وی در خصوص نفرات دعوت شده به اردوی تیم کشورهای اسلامی  افزود: چون قرار بود بازی های همبستگی در خرداد ماه برگزار شود، کمیته ملی المپیک اسامی تیم ملی را برای این بازی ها خواستار شد که مجبور به تهیه لیستی شدیم که حالا مجبوریم از همان نفرات استفاده کنیم.

خلیفه تصریح کرد: تکواندوکارانی مثل سید احسان نقیب زاده، هادی مستعان و امید عمیدی در ترکیب اولیه تیم بودند وبهنام اسبقی تنها پتانسیل وزن چهارم تیم ملی هم برای رقابت های جهانی در نظر گرفته شده بود و ما هم در نظر داشتیم از بین اوزان اول، دوم و چهارم دو وزن را حذف کنیم چون برای بازی های کشورهای اسلامی تنها 6 بازیکن اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه مجبور به انجام تغییراتی در لیست نفرات دعوت شده بودیم، گفت: در وزن اول پتانسیل خوبی ندارریم و در وزندوم هم هادی مستعان به تازگی از رقابت های جهانی بازگشته و خسته است بنابراین تصمیم گرفتیم در این دو وزن تکواندوکاری نداشته باشیم. همچنین از محمد باقری معتمد و فرزاد عبدالهی در اوزان چهارم و ششم بعد از پایان مصدومیت شان مجددا خواستیم تا در اردوها تیم ملی حاضر شوند.

سرمربی تیم تکواندوی کشورهای اسلامی ادامه داد: شرایط معتمد خوب است. او را در تمرینات تیم دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر داشتم و مشکلی ندارد. نام معتمد به کمیته ملی المپیک اعلام شده است. شرایط عبدالهی را هم باید در تمرینات تیم ملی بسنجیم و اگر توانستیم نام او را هم به لیست تفرات اعزامی اضافه کنیم. در غیر این صورت عبدالهی برای مسابقات آینده و "کامبت گیمز" که 10 روز بعد از بازی های همبستگی برگزار می شود، آماده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از پیکار انتخابی برای معرفی نفرات استفاده نشده، گفت: چون زمانی تا بازی های کشورهای اسلامی نداریم مجبوریم انتخابی هم نداشته باشیم. به طور حتم با زمان کمی که در اختیار داریم نمی توانیم برنامه برون مرزی تدارکاتی هم داشته باشیم اما در نظر داریم برای یکسان سازی شرایط آب و هوایی اردوی یک هفته ای در یکی از شهرهای شمالی و یا جنوبی کشور داشته باشیم.

وی در مورد دعوت نشدن از یوسف کرمی و علیرضا نصرآزادانی به ارد.وی تیم کشورهای اسلامی افزود: به کرمی در ان زمان پیشنهاد حضور در تیم کشورهای اسلامی را کردیم که نپذیرفت و چون نام بهنام بیات را در وزن پنجم اعلام کرده بودیم نمی توانستیم از علیرضا نصرآزادانی در تیم کشورهای اسلامی استفاده کنیم.

خلیفه در خصوص دعوت نشدن بازیکنانی در وزن هشتم گفت: ما تکواندوکارانی مثل فرزاد عبد الهی، امید عمیدی و مهدی خدابخشی را در اوزان بالا دعوت کرده ایم و برای چینش نفرات قطعا تغییراتی در اوزان خواهیم داشت.
 
سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد آمادگی این تیم برای حضور در لیگ برتر عنوان کرد: تمرینات تیم دانشگاه برای لیگ برتر آغاز شده و برای جذب بازیکنان جدید در اوزان ششم، هفتم و هشتم اقداماتی کرده ایم و به توافق هم رسیده ایم.
وی در مورد حضور محمد باقری معتمد در ترکیب تیم دانشگاه آزاد گفت: معتمد همراه با تیم دانشگاه تمرین می کند و سعی داریم وی را در ترکیب تیم برای لیگ امسال حفظ کنیم.
برچسب ها: تکواندو ، خلیفه ، ترکیب ، تغییر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.