سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه نیویورک دیلی نیوز؛

پیدا شدن سومين جسد زن سوزانده شده در ديترويت

روزنامه نیویورک دیلی نیوز نوشت ، سومین جسد زن سوزانده شده در دیترویت پیدا شد. این روزنامه چاپ آمریکا در پایگاه اینترنتی خود نوشت: پلیس دیترویت برای سومین بار از بیست و ششم ژوییه تا کنون، جسد سوزانده شده یک زن را در بخش غربی این شهر پیدا کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروزنامه نیویورک دیلی نیوز ؛ مقامات در حال تحقیق هستند تا ببینند آیا یک مهاجم زنجیره ای مسئول به آتش کشیدن این زنان اهل میشیگان و رها کردن آنها است یا نه.

آخرین جسد در یک آپارتمان پس از آنکه آتش نشانان شنبه صبح آتش سوزی در آن را خاموش کردند پیدا شد.

جک وایلی رئیس اداره آتش نشانی به شبکه دبلیو دبلیو جِی تی وی وابسته به شبکه سی بی اس گفت: «فکر می کنم یک زن جوان باشد. مطمئن نیستم. تنها چیزی که دیدم یک پا بود و به نظر می رسد پای یک زن باشد تا پای یک مرد. بنابراین، هنوز مطمئن نیستم».
اما یکی از همسایگان این قربانی به نام فلیسیا می داند که این جسد متعلق به زنی است که بچه هایش با بچه های وی در مجتمع آپارتمانی مشترکشان بازی می کردند.
 
وی به این شبکه محلی گفت: «ما این زن را می شناختیم. نه به طور شخصی، اما بچه هایمان با بچه هایش بازی می کردند. واقعا غم انگیز است».
 
فلیسیا افزود: «من برای جان خود و جان همه می ترسم. واقعا غم انگیز است. نمی دانم چه اتفاقی می افتد. به نظر می رسد مردم دیگر برای جان دیگران ارزش قائل نیستند».
اکنون پلیس در حال تحقیق است تا ببیند آیا این مرگ با مرگهای دیگر در ارتباط است یا نه.
 
پلیس در بیست و ششم ژوییه یک زن سی و هفت ساله را که مورد حمله قرار گرفته و سوزانده شده بود پیدا کرد. وضع وی وخیم بود اما اکنون پایدار است.
 
روز بعد، یک زن جوان دیگر مورد حمله و آزار جنسی قرار گرفته بود. پلیس وی را بیهوش، پیدا و فورا به بیمارستان منتقل کرد. وضع وی در آن زمان وخیم بود اما اکنون نامعلوم است.
برچسب ها: دیترویت ، جسد ، زن ، بین الملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.