سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار معاون رییس‌جمهور کومور با صالحی مطرح شد

تاکيد بر روابط ريشه دار و تاريخي دو کشور ايران و کومور

برهان نورالدین، معاون رییس‌جمهوری کومور که به منظور شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی در تهران به‌سر می‌برد روز دوشنبه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، دکتر علی‌اکبر صالحی در این دیدار از رییس‌جمهور کومور به خاطر اعزام نماینده جهت شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهوری اسلامی تشکر کرد و افزود: روابط ایران و کومور به دهه‌های اخیر مربوط نمی‌شود بلکه روابط دو کشور ریشه تاریخی در قرون گذشته دارد.
 
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر توسعه روابط و ارتقای همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف گفت: جمهوری اسلامی ایران تجربیات و کارشناسان برجسته‌ای در زمینه انرژی به‌ویژه انرژی‌های تجدیدناپذیر دارد و آمادگی دارد با توجه به نیاز مبرم کشور کومور به انرژی، داشته‌های خود را در اختیار این کشور قرار دهد.
 
معاون رییس‌جمهور کومور نیز با تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران به کشورش گفت: من به‌عنوان نماینده کشورم برای شرکت در مراسم تحلیف رییس‌جمهوری اسلامی ایران اعزام شده‌ام تا مراتب تشکر و تبریک دولت و ملت کومور را به خاطر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از کومور به اطلاع مقامات ایرانی برسانم.
 
انتهای پیام

برچسب ها: صالحی ، توسعه ، روابط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.