سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوانش نمایشنامه "شیرهای خان بابا سلطنه" در فرهنگسرای ارسباران

نمایشنامه «شیرهای خان بابا سلطنه»، به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی، شنبه، 19 مردادماه، در فرهنگسرای ارسباران روخوانی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نمایشنامه "شیرهای خان بابا سلطنه"، به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی، با ترکیبی از نمایش های ایرانی چون تخت حوضی، تعزیه و سیاه بازی، از شنبه، 19 مردادماه، ساعت 21 در حمایت از بنیاد خیریه برکت یاران مهر، در فرهنگسرای ارسباران خوانده می شود.

در اجرای این نمایشنامه موزیکال، که مشابه دو تجربه قبلی هاشمی، یعنی "هتل ایران" و "جن و دیو راه باریک پشت کوه" است، افشین هاشمی، هدایت هاشمی، لادن مستوفی، عاطفه نوری، سوده شرحی، احسان بیات فر و ماهان خورشیدی نقش خوانی خواهند کرد.

همچنین در اجرای این نمایشنامه خوانی، مینا علم (نوازنده کمانچه)، سحاب علم (تار) و شایان ریاحی (تنبک) به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

علاقه مندان برای تماشای این نمایشنامه خوانی می توانند شنبه، 19 مردادماه، به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کرده یا برای هماهنگی و رزرو بلیت با شماره های 22872818 و 09375751093 تماس بگیرند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.