سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تجربیاتم را برای موفقیت در کشتی قهرمانی جهان در اختیار ملی پوشان قرار می‌دهم

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: قصد دارم از تجربیاتم برای موفقیت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان به همراهی تیم ملی استفاده کنم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، روح الله میکائیلی تصریح کرد: برای موفقیت در نخستین تجربه مربیگری در تیم‌های ملی کشتی فرنگی آمادگی خوبی دارم، ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی نیز تدابیر بسیار خوبی برای آماده سازی ملی پوشان در نظر گرفته است که از جمله آنها برپایی اردوهای آماده‌سازی و شرکت در رقابت‌های مهم تدارکاتی بوده است.

وی ابراز داشت: با اردوهایی که تیم ملی پشت سر گذاشته است خوشبختانه سطح آمادگی ملی پوشان در موقعیت مطلوبی است و همین موجب شده است که برای موفقیت در کسب مدال از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان امیدواری زیادی داشته باشیم.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان میدان مهمی است که باید کشتی گیران کشورمان با تمام توان خود در آن شرکت کنند، ضمن اینکه از نظر آمادگی اعضای تیم در شرایط خوبی هستند.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان بیان داشت: روز چهارشنبه بیست و سوم مرداد ماه نیز ابتدا مرحله مقدماتی مسابقات اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی به انجام می‌رسد و عصر همین روز هم پرونده رقابت‌ها بسته خواهد شد.

روح الله میکائیلی کشتی گیر نامدار و با سابقه قمی در وزن 84 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و رقابت‌های معتبر و مهم بین المللی است که آخرین مدال خود را از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم در سال 87 کسب کرد./س

برچسب ها: قم ، تجربه ، موفق ، کشتی ، قهرمان ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.