سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

قاطبه نمایندگان به وزرای کابینه یازدهم رای اعتماد می‌دهند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ‌قاطبه نمایندگان مجلس مصمم هستند تا به تک به تک وزرای کابینه دولت یازدهم رای اعتماد بدهند و آنها را برای اداره بهتر جامعه برگزینند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرموذن اظهار داشت: با توجه به اینکه دکتر روحانی تبلور دولت است و مجلس پیام ملت را شنیده و رای و نظر نمایندگان و منتخبان مردم نیز در انتخاب وزرا تاثیرگذار و مهم است ما مصمم هستیم تا دولت یازدهم را شایسته و تمام‌ عیار همراهی کنیم.

وی فرمایش رهبر فرزانه انقلاب را یاد‌آور شد و گفت:‌ همانگونه که معظم له تاکید کردند که همه به دولت آینده کمک کنند، مجلس نیز در خلق حماسه سیاسی کمک کار خواهد بود و نمایندگان مجلس مصمم هستند تا به تک تک اعضای کابینه رای اعتماد بدهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه همه افراد معرفی شده دارای سوابق ارزشمند و ظرفیت عظیم بوده و از کفایت لازم برخوردار هستند، تصریح کرد: انتظار می‌رود همه وزرا با استقبال نمایندگان روبرو شوند تا دولت یازدهم به سرعت کار خود را با تشکیل کابینه آغاز کند و فعالیت‌ها را به صورت جدی در حل مشکلات مد‌نظر داشته باشد.

پیرموذن با یاد‌آوری اینکه هیچ ایراد و ابهامی به اعضای کابینه در دولت یازدهم وارد نیست و مجلس بدون اینکه چشم‌داشت خاصی داشته باشد به تخصص و صلاحیت افراد رای می‌دهد، بیان داشت:‌ هر چند برخی زمزمه‌ها از مجلس شنیده می‌شود که برخی وزرا در کسب رای اعتماد با مشکل روبرو می‌شوند، اما الحق‌ و الانصاف همه وزرای معرفی شده در سمت و مسئولیتی که بر عهده خواهند داشت از نیروهای کارآمد، توانمند و با تجربه هستند.

وی در خصوص وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نیز گفت:‌ نعمت‌زاده از شخصیت‌های برجسته و با کفایت و دارای سوابق درخشان در این حوزه است و این شخصیت حق بزرگی به گردن بنده دارد و قطعاً در روز رای‌گیری با رای بالا راهی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت خواهد شد و قرار است، در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برنامه‌های وی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم که قطعاً این برنامه‌ها با اولویت حل مشکلات اقتصادی و تولیدی خواهد بود/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.