سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

مصاف فجر شهید سپاسی شیراز و آبی پوشان پایتخت در دسته برتر فوتبال کشور

زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سوم مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 22:15 روز 3 شنبه 15مردادماه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف استقلال تهران خواهند رفت .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران در حالی در هفته سوم به دیدار هم می روند که هر 2 تیم در هفته دوم رقابتها مقابل تیمهای فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان متحمل شکست شده اند .

تا پایان هفته دوم مسابقات ، شاگردان غلامحسین پیروانی با 2 شکست و بدون کسب امتیار در انتهای جدول رده بندی قرار دارند و آبی پوشان پایتخت با کسب 3 امتیاز از دیدار نخست خود مقابل گسترش فولاد تبریز ، جایگاه هشتم را در اختیار گرفته اند .

آخرین دیدار این 2 تیم به بازی برگشت فصل دوازدهم رقابتها باز می گردد که شاگردان امیر قلعه نوعی در تیم استقلال تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز با 5 گل شاگردان محمود یاوری سرمربی سابق فجر سپاسی شیراز را از پیش رو برداشتند .

غلامحسین پیروانی در خصوص بازی با استقلال تهران گفت : تیم استقلال تیم خوبی را در این فصل در اختیار دارد و از بازیکنان مطرحی مثل نکونام ، تیموریان و مجیدی در ترکیب خود بهره می برد .

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در ادامه افزود : تیم ما پس از بازی با فولاد خوزستان که مستحق شکست نبودیم تمرینات خود را دنبال کرد و با شناختی که از تیم استقلال داریم در صدد انجام یک دیدار زیبا و همراه با نتیجه هستیم چون دیگر وقتی برای خطا و اشتباه نداریم .

پیروانی در پایان گفت : بازیکن مصدوم و محرومی برای بازی با استقلال نداریم و تنها حمید جوکار از مصدومیتی جزئی رنج می برد که کادر پزشکی در حال رفع آن است .

تیم استقلال تهران در بازی با فجر شهید سپاسی شیراز احمد جمشیدیان ، جی لوید ساموئل و هاشم بیک زاده را بدلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت ./س

برچسب ها: فجر ، شیراز ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.