سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اختصاص یک میلیارد و 512 میلیون ریال اعتبار به تعاوني مسكن خبرنگاران كردستان

مديرعامل تعاوني مسكن خبرنگاران و هنرمندان استان كردستان از تصويب اختصاص يك ميليارد و 512 ميليون ريال كمك بلاعوض از سوي دولت به اين تعاوني خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، كردستاني با اشاره اينكه اختصاص اين ميزان كمك در قالب چهار مصوبه در سفرهاي معاون اول رييس جمهوري و وزير راه و شهرسازي به تصويب رسيده است، گفت: از اين ميزان تاكنون 540 ميليون ريال به حساب تعاوني مسكن خبرنگاران و هنرمندان استان واريز شده و مابقي نيز ظرف هفته آينده به حساب واريز مي‌شود.
وي افزود: در سفر هفته گذشته معاون اول رييس جمهوري نيز بر اساس دستور وزير راه و شهرسازي مقرر شد كه به ازاي هر واحد مسكوني سه ميليون ريال و در مجمع 324 ميليون ريال ديگر به حساب تعاوني مسكن واريز شود.
مديرعامل تعاوني مسكن خبرنگاران و هنرمندان استان كردستان در ادامه سخنان خود تعداد اعضاي اين تعاوني مسكن را 108 نفر اعلام كرد و گفت: عمليات احداث 108 واحد مسكوني در قالب 9 بلوك شش طبقه و يك طبقه پاركينگ با متراژ هر واحد 75 مترمربع مفيد هم اكنون با بيش از 60 درصد پيشرفت فيزيكي در دست احداث است.
كردستاني كل زيربناي اين واحدها را 12 هزار متر مربع ذكر كرد و با اشاره به اينكه عمليات اجرايي اين واحدها از سال 89 آغاز شده است، اظهار اميدواري كرد اين واحدها تا دي ماه امسال به بهره برداري برسد./ب
برچسب ها: مسکن ، خبرنگار ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.