سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

غلبه بر فولاد، ما را در مسیر موفقیت بیشتری قرار می‌دهد

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: پیروزی در برابر فولاد خوزستان، موجب تقویت روحیه بازیکنان صبا شده و تیم ما را در مسیر موفقیت قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اکبر صادقی اظهار کرد: قطعا پیروزی برابر فولاد خوزستان برای ما عامل خوبی خواهد بود که بتوانیم با انگیزه بیشتری در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود صف آرایی کنیم.

وی بیان داشت: تک‌تک بازیکنان صبای قم در دو دیدار قبلی برابر ملوان و نفت بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و چون در کارهای گروهی عملکرد موفقی داشتیم و هدفمان کسب سه امتیاز بود، توانستیم حریفان قدر خود را شکست دهیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در دیدار برابر نفت تهران از اشتباهات خط دفاعی آنها به خوبی بهره بردیم و در نهایت به پیروزی و سه امتیاز مسابقه دست یافتیم تا با 6 امتیاز در بالای جدول رده‌بندی قرار گرفته و از این هفته به بعد نیز با شرایطی بهتر برابر حریفان قرار بگیریم.

وی افزود: یکی از دلایل پیروزی تیم فوتبال صبای قم در دیدار برابر تیم فوتبال نفت تهران، هماهنگی خوبی بود که در خطوط سه‌گانه ما وجود داشت و در مجموع تلاش و پشتکار تک تک بازیکنان تیم که موجب موفقیت و کسب پیروزی در جدال با تیم نفت تهران شد.

صادقی در ادامه با اشاره به دیدار سه‌شنبه ‌شب صبای قم برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان در قم خاطرنشان کرد: این مسابقه از دیدار برابر نفت تهران سخت‌تر خواهد بود زیرا ما در مقابل یکی از تیم‌های خوب این فصل بازی می‌کنیم و بازی حساسیت خاص خود را دارد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از هفته سوم لیگ برتر فوتبال فردا شب در قم به مصاف یکدیگر می‌روند./س

برچسب ها: قم ، غلبه ، فولاد ، مسیر ، موفقیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.