سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کمیسیون حقوقی مجلس با وزیر پیشنهادی دادگستری تشکیل جلسه می‌دهد

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت:‌ این کمیسیون جلسه‌ای با حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی برای دریافت برنامه‌های وی در خصوص اداره وزارت دادگستری تشکیل می‌دهد.

ابوالفضل ابوترابی‌ نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای دولت یازدهم اظهار داشت: کمیسیون حقوقی و قضایی بر اساس وظیفه خود صلاحیت وزیر دادگستری را بررسی می‌کند.  
 
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس ادامه داد:‌ امروز این کمیسیون جلسه‌ای با حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی برای دریافت و اطلاع از برنامه‌های وی در خصوص چگونگی اداره وزارت دادگستری تشکیل می‌دهد.  
 
وی گفت: اعضای کمیسیون پس از استماع برنامه‌ها و دیدگاه‌های پورمحمدی و بررسی صلاحیت وی نظر نهایی خود را ظرف هفته آینده اعلام خواهد کرد.  
 
گفتنی است؛ روز یکشنبه 13 مرداد مراسم تحلیف حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور کشورمان در مجلس شورای اسلامی برگزار و در جریان این مراسم وزرای پیشنهادی کابینه دولت یازدهم نیز به مجلس ارائه شدند، قرار است ظرف یک هفته صلاحیت وزرای پیشنهادی دکتر روحانی برای کابینه یازدهم بررسی شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.