سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای روزنامه صهیونیستی "معاریو" : جنگ سوم لبنان و اسرائیل در راه است

روزنامه صهیونیستی "معاریو" در گزارش روز گذشته خود افشا کرد که ارتش رژیم صهیونیستی درحال بررسی نقشه و طرحی نظامی است که آتش جنگ در منطقه و به ویژه با حزب الله را بر خواهد افروخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن، بنابر گزارش این روزنامه صهیونیستی یکی از فرماندهان یگان‌های ارتش اسرائیل برای نظامیان ذخیره خود در پیامی الکترونیکی نوشت که به زودی به شیوه‌ای آموزش خواهید دید که مقتضای جنگ در مناطق مختلف لبنان باشد و نیازی به یادآوری اهمیت مشارکت شما در این دوره‌های آموزشی نیست، چون مجبور خواهید شد در آستانه تابستان هرآنچه در این دوره‌های آموزشی را فراگرفته‌اید به اجرا بگذارید و پیاده کنید.
به اعتقاد این روزنامه صهیونیستی پیام این نامه این است که با وجود آرامشی که هم اکنون میان دو طرف اسرائیلی و لبنانی از جمله حزب الله به چشم می‌خورد، با این حال خود را برای جنگ سوم لبنان آماده می‌کنند و زمان این جنگ نزدیک شده است.
معاریو همچنین نوشته است که برآوردهای دو طرف اسرائیلی و لبنانی نیز به این نکته اشاره می‌کند که جنگ آینده اسرائیل و حزب الله بسیار شدیدتر و سخت‌تر از جنگ‌های به ویژه از سوی طرف لبنانی قبلی خواهد بود و اهداف ارتش رژیم صهیونیستی در آن بسیار بیشتر از جنگ‌های قبلی است، اما حزب الله نیز قدرت خود را افزایش داده است.
براساس برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی جنگ آینده اسرائیل کوتاه‌تر از جنگ‌های پیشین این رژیم است، اگرچه سخت‌تر و سنگین‌تر از جنگ‌های قبل خواهد بود و وارد آوردن ضربات سنگین هوایی به موازات مانورهای نظامی زمینی سریع و هجومی را در بر خواهد گرفت.
به گفته منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ آینده رژیم صهیونیستی هیچ منطقه‌ای در لبنان از حملات ارتش رژیم صهیونیستی در امان نخواهد بود.






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.