سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازيگر نقش "شهربانو" در "مادرانه":

ايفاي نقش، حكم بال‌پرواز را برايم دارد

شهربانو موسوي گفت: دور شدن از شخصيت اصلي خودم و ايفاي شخصيت ديگر برايم حكم بال‌پرواز را دارد.

"شهربانو موسوي" بازيگر نقش "گل‌بانو" در مجموعه "مادرانه" در خصوص نقش خود در اين اثر در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: به پيشنهاد "جواد افشار" كارگردان "مادرانه" به اين پروژه دعوت شدم و با توجه به شناختي كه از "سعيد نعمت‌الله" نويسنده كار داشتم، نقش "گل‌بانو" را پذيرفتم.

وي ادامه داد: گزينه‌اول و آخر براي نقش "گل‌بانو" خودم بودم.

"موسوي" افزود: وقتي فيلمنامه "مادرانه" را خواندم با نقش "گل‌بانو" ارتباط برقرار كردم و با بازيگرداني "نعمت‌‌الله" و كمك‌هاي "جواد افشار" توانستم اين نقش را ايفا كنم.

"موسوي" اظهار داشت: زمانيكه "اردلان" از "رعنا" جدا مي‌شود، "گل‌بانو" وارد خانه آنها شده و از بچه‌هاي "اردلان" نگهداري مي‌كند. با توجه به وضعيت زندگي "اردلان" "گل‌بانو" راهنمايي‌هايي را به او در خصوص وضعيت زندگي‌اش مي‌كند.

وي در خصوص همكاري خود با كارگردان "مادرانه" گفت: اولين تجربه همكاري‌ام با "جواد افشار" بود، او كارگردان توانا و زبردستي است، همچنين "نعمت‌الله" نويسنده "مادرانه" روي متن‌ها حساسيت داشته و كاملا اوضاع را زير نظر داشت.

بازيگر نقش "گل‌بانو" ادامه داد: كارگرداني "افشار" و حساسيت‌هاي نوينسده باعث شد كه اين سريال مورد استقبال قرار بگيرد.

"موسوي" در خصوص فيلمنامه "مادرانه" تصريح كرد: "نعمت‌الله" فيلمنامه بسيار عالي را به رشته تحرير در آورده و مردم با آن همذات‌پنداري كردند، چون بعضي از خانواده‌ها اينچنين شخصيت‌هايي را در زندگي‌شان دارند.

وي عنوان كرد: همه بازيگران "مادرانه" سر جاي خود بودند، و با توجه به شناختي كه نويسنده از بازيگران اين مجموعه داشت، متن را نسبت به آن بازيگر نوشته بود.

"گل‌بانو" در خصوص استقبال مخاطبان نسبت به "مادرانه" افزود: بعد از پخش دومين قسمت از سريال "مادرانه" مردم هنگام ضبط اين اثر سر صحنه فيلمبرداري حضور داشته و نسبت به عوامل گروه ابراز لطف داشتند.

"موسوي" افزود: از "جواد افشار" بسيار سپاسگذارم بخاطر اينكه به دور از رابطه و از روي انصاف بازيگران "مادرانه" را برگزيد.

وي تصريح كرد: بازيگري برايم حكم بال‌پرواز را دارد چون از شخصيت‌اصلي خودم دور و وارد شخصيت جذاب ديگري مي‌شوم.

"موسوي" خاطر نشان كرد: براي مردم ايران اگر شبانه‌روز كار كنيم، باز هم كم كار كرديم. همه بازيگران مادرانه به عشق مردم ايران كار كردند./ي2
برچسب ها: موسوی ، بازیگر ، مادرانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.