سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

دستگاه های مستقر در مرز باشماق با صادرکنندگان سلیقه ای برخورد نکنند

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان کردستان، سلیقه ای عمل کردن برخی از دستگاه های مستقر در مرز رسمی باشماق مریوان را یکی از مشکلات سر راه صادرات در استان کردستان اعلام کرد.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران ، فیض مقدم با اشاره به اینکه در مرز رسمی باشماق مریوان در برخی مواقع با مقوله صادرات، امنیتی برخورد می شود، این نگاه را به ضرر صادرات دانست وی از گمرک و سایر دستگاه های مستقر در مرز باشماق مریوان خواست بر اساس قانون تجارت و صادرات با صادرکنندگان برخورد کنند و از اعمال سلیقه در برخورد با صادرکنندگان خودداری نمایند.
وی برخوردهای سلقیه ای را منجر به ضرر و زیان به صادرکنندگان دانست و گفت: بعضی مواقع به صادرکنندگان ظلم می شود و حق آنها پایمال می شود.
رییس اتحادیه صادرکنندگان استان کردستان در ادامه سخنان خود بر اصلاح و تکمیل زیرساخت های صادراتی در استان کردستان تاکید کرد و گفت: بخش صادرات در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان کردستان، نقش موثری دارد که باید تقویت شود.
وی بر ایجاد زیر ساخت های لازم به منظور تسهیل در امر صادرات در مرزهای کردستان نیز تاکید کرد و گفت: دولت در زمینه توسعه و تقویت راه های مواصلاتی استان، تلاش بیشتری کند./س

برچسب ها: مرز ، برخورد ، سلیقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.