سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيش از 85 درصد قبض گاز در کشور سبز است

سخنگوي شرکت ملي گاز ايران در باره خطرات ناشي از خريد دستگاههاي تقلبي با نام کاهنده مصرف گاز هشدار داد و گفت: اگر شهروندان فريب بخورند خطر ناامني در استفاده از وسايل گاز سوز بيشتر مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ بوجارزاده در گفتگو با راديو اقتصاد گفت : با اجراي قانون هدفمندي يارانه ها رفتار شهروندان در بهينه سازي مصرف گاز بيشتر شده است و اميدواريم با رويکردها و روش هاي منطقي و ايمن استمرار يابد.

وي افزود : بيش از 85 درصد  قبض گاز در کشور سبز است که رعايت الگوي مصرف را نشان مي دهد و  11 درصد هم قبض زرد است.

بوجارزاده  اظهار داشت : حدود 3 درصد قبض گاز مصرف شهروندان هم قرمز است که خيلي  فراتر از الگوي مصرف است  و بي رويه بودن آن را نشان مي دهد و بايد اين گروه از شهروندان وسايل گاز سوز را بررسي و مصرف خود را کنترل کنند.

وي در ادامه با بيان اينکه قيمت گاز هنوز تغيير نکرده است ،گفت : هر گونه تصميم گيري در اين باره با سازمان هدفمند سازي يارانه و شرکت ملي گاز فقط مجري قانون است.

بوجارزاده قيمت گاز مصرف خانگي را به طور ميانگين 70 تومان درهر مترمکعب اعلام کرد و گفت : گازبان ها فقط براي خواندن کنتور گاز به منازل شهروندان مراجعه مي کنند و هيج وظيفه يا ماموريت ديگري ندارند.

وي از شهروندان خواست هر گونه رفتار غير منطقي و عرضه کالاهاي کنترل مصرف گاز را حتما با ماموران انتظامي و به نهادهاي بازرسي اعلام کنند.

سخنگوي شرکت ملي گاز ايران تاکيد کرد : اگر زماني يک دستگاهي مورد تاييد باشد حتما در سايت اين شرکت اطلاع رساني خواهد شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، گاز ، قبص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.