سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مابه‌التفاوت احکام فرهنگیان شهر تهران امروز پرداخت می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن ابراز تشکر از برگزاری مراسم های ضیافت نور در مناطق و صدور احکام جدید همکاران فرهنگی اظهارداشت: ما به التفاوت احکام فرهنگیان شهر تهران امروز پرداخت می شود.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، یزدی خواه در گردهمایی روسای ادارت آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، و تجلیل مقام معظم رهبری از حجه الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، ابراز امیدواری کرد با توجه به شخصیت رئیس جمهور منتخب بتوانند در کنار همکاران کارآزموده کشور را از مسیر دشواری که در سایه خباثت شیطان بزرگ قرار گرفته و توطئه شومی که استکبار جهانی برای کشورهای اسلامی طراحی نموده است برهاند و با پیگیری های مجدانه، مواضع انقلاب در دنیا تثبیت شود و شر دشمنان اسلام به خودشان برگردد.  
وی بر پیگیری مجدانه موضوعات آموزش و پرورش شهر تهران تاکید نمود و افزود: تا آخرین لحظات یک خدمتگزار در نظام باید فرصت خدمتگزاری را مغنتم بشمارد.  
وی ضمن اعلام حضور در مناطق 19 گانه شهر تهران طی ماه های مرداد و شهریور خواستار پیگیری آخرین وضعیت نیروی انسانی و امور محوله و ماموریت های ابلاغی توسط مدیران مناطق شد.  

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی و گرامی داشت هفته دولت افزود: آموزش و پرورش شهر تهران در جشنواره شهید رجایی طی سال قبل موفق به کسب رتبه سوم در گروه دستگاه های آموزشی،فرهنگی و پژوهشی و ارتقاء رتبه شده است.  
یزدی خواه در پایان ضمن تبریک پیشاپیش حلول عید سعید فطر بر تکریم ارباب رجوعان و همکاران فرهنگی و پیگیری طرح های تحول اداری و اسناد تحولی آموزش و پرورش تاکید نمود.  /
 

برچسب ها: احکام ، فرهنگیان ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.