سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

دعوت 14کشتی گیرمازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان

دبیرهیات کشتی مازندران، از دعوت 14 کشتی گیر این استان به دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای شرکت در مسابقات جهانی خبر داد.

نوری زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:قاسم حیدری در وزن 42کیلوگرم،نادر نصیری و افشین رحمانی در وزن 46کیلوگرم،ابوالفضل حاجی‌پور در وزن 50 کیلوگرم،حسین خدیور در وزن 54 کیلوگرم،شایان حمزه در وزن 58 کیلوگرم،علی اسماعیل‌پور،احمد بذری و پیمان حیدری در وزن 63کیلوگرم،کامران قاسم‌پور در وزن 69کیلوگرم،علی موجرلو و مجتبی گلیج در وزن 76کیلوگرم،امیرحسین میرباباشاهی در وزن 85کیلوگرم و علی‌اصغر اکبری در وزن 100کیلوگرم 14 کشتی گیرمازندرانی دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند.

وی افزود:مرحله جدید اردوی آماده تیم کشتی آزاد نوجوانان برای حضوری قوی تر در مسابقات جهانی از روز یکشنبه با دعوت از 25 کشتی‌گیر که 14 تن از آنان مازندرانی هستند، در خانه کشتی شماره دو تهران آغاز ‌شده و تا روز اعزم به مسابقات ادامه خواهد داشت.

دبیرهیات کشتی مازندران ادامه داد:سیدمراد محمدی سرمربی و مجید نصرتی مربی مازندرانی نیز در این اردو حضور دارند.

نوری زاده گفت:چندی قبل در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا که در مغولستان برگزارشد،کامران قاسم‌پور در وزن 69کیلوگرم،علی موجرلو در وزن 76 کیلوگرم و علی‌اصغر اکبری در وزن 100کیلوگرم سه نشان طلا و امیرحسین میرباباشاهی در وزن 85کیلوگرم نشان نقره را برای تیم ملی کسب کردند.

وی افزود: کشتی گیران مازندرانی بتوانند همانند مسابقات قهرمانی آسیا با هدایت مربیان مازندرانی در تیم ملی درخشش داشته باشند./س

برچسب ها: اردو ، تیم ملی ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.