سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

رقابت 2 تنیسور خوزستانی با بهترین های آسیا

دو تنیسور خوزستانی در بخش آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با حریفان خود رقابت می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، حسین سلیمانی، رییس هیات تنیس روی میز استان اظهار کرد: سروش امیری نیا و زهرا علوی در قالب تیم ملی در این مسابقات که شهریورماه در گوانگ جو چین برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

 وی بیان کرد: تنیسورها برای کسب آمادگی بیشتر، زیر نظر مربیان در اردوهای تیم ملی تمرینات لازم را انجام می دهند، ضمن این که آن ها در شهرستان خود نیز تمریناتی را دارند تا درنهایت با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنند.

 رییس هیات تنیس روی میز خوزستان یادآورشد: این تنیسورها پس از موفقیت در مسابقات انتخابی که طی ماه های اخیر برگزار شد، موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شدند. هم چنین زهرا علوی به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان راهی این رقابت ها می شود.
 
وی بیان کرد: در بخش آقایان علاوه بر امیری نیا، حامد باشت باوی را داریم که بازیکن ذخیره تیم ملی می باشد و اگر از سایر ملی پوشان، بازیکنی به مسابقات آسیایی پیش رو نرسد، وی به عنوان جایگزین در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا تنیسورهای خوزستانی می توانند در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال شوند، گفت: رقابت های آسیایی شرایط خاصی دارد، چرا که قهرمانان دنیا از آسیا هستند. درکل روی سکو رفتن در این مسابقات بسیار سخت است اما باتوجه به استعداد و توانایی هایی که تنیسورهای ما دارند، کسب مدال دور از دسترس نیست.

وی با بیان این که انتظار داریم نمایندگان استان بتوانند خود را در دسته یک آسیا حفظ کنند، افزود: امیری نیا و علوی در مسابقات بین المللی لهستان و عراق که سال گذشته برگزار شد، شرکت کردند و عملکرد خوبی داشتند. این دو تنیسور در مسابقات عراق صاحب مدال شدند.

 رییس هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان کرد: قطعا شرکت این تنیسورها در رقابت های برون مرزی در کسب تجربه بیشتر آن ها تاثیرگذار است و هر چه مسابقات برون مرزی بیشتری برای بازیکنان برگزار شود، آن ها مطمئنا بهتر می توانند در آسیا و جهان بدرخشند./ب
برچسب ها: رقابت ، تنیسور ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.