سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات تنیس فیوچرز ترکیه؛

نمایندگان کشورمان از سد حریفان خود عبور کردند

انوشا شاهقلی و البرز اخوان با عبور از سد نمایندگان خود جواز حضور در جدول اصلی رقابت های تنیس فیوچرز ترکیه را بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : دومین روز جدول مقدماتی رقابت های تنیس فیوچرز ترکیه در شهر ازمیر پیگیری شد و 3 نماینده از کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در نخستین دیدار انوشا شاهقلی موفق شد با نتیجه (3-6 ، 6-3 و 5-7 ) در مجموع 2 بر یک از سد بارومن خاسانوو از قزاقستان عبور کند، البرز اخوان با نتیجه ( 4-6 و 3-6 ) در مجموع 2 بر صفر ملیح آزکار از ترکیه را از پیش رو برداشت و در آخرین دیدار این مرحله نیز اشکان دبیری با نتیجه ( 1-6 و 0-6 ) در مجموع 2 بر صفر متعو فابر ازکرواسی را شکست داد تا انوشا شاهقلی و البرز اخوان راهی مرحله بعدی بازی ها شوند.

به این ترتیب در مرحله بعدی این مسابقات انوشا شاهقلی با الکسی نستروو دیگر تنیسور قزاقستانی روبرو می شود و البرز اخوان باید با دیوید پل از هلند روبرو شود و همچنین در جدول اصلی بازی ها شاهین خالدان حضور دارد که وی در نخستین دیدار خود با برنا کوریک از کرواسی مسابقه می دهد.

این گزارش حاکی است: تیم ملی تنیس دیویس کاپ کشورمان متشکل ازانوشا شاهقلی، شاهین خالدان، البرز اخوان ، اشکان دبیری با هدایت سعید احمدوند و به سرپرستی قاسم کردی با هدف حضور جهت آماده سازی در پیکارهای دیویس کاپ در این رویدادها حضور پیدا کرده اند./آق

برچسب ها: تنیس ، فیوچرز ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.