سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرش های گل زینت بخش بزرگراه های جنوب شهر شد

10 فرش گل در بزرگراه ها و معابر شریانی محدوده منطقه 19 ایجاد شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  مهندس عباداله فتح الهی شهردار منطقه کل مساحت فضای سبز احداث شده را 5 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: در این راستا پل های شهید کاظمی، شقایق، شکوفه، پل شهید سروری وحاشیه بزرگراه تندگویان به فرش گل مزین شدند.
 
وی در ادامه به ایجاد تپه های گل در حاشیه بزرگراه شهید کاظمی به مساحت 500 متر مربع اشاره کرد و گفت: علاوه بر این 1200 متر مربع فضای سبز در بزرگراه علامه عسگری ایجاد و نمای این بزرگراه با انواع درختچه ها از جمله خرزه وبربریس سرسبزتر شد.
 
فتح الهی تصریح کرد: به منظور لذت بصری مسافران عبوری از بزرگراه شقایق فضای سبز این بزرگراه با کاشت 500 متر مربع چمن، 1000 مترمربع رز ودرختچه و500 مترمربع درختکاری توسعه یافت.
 
شهردار منطقه 19 توسعه فضای سبز بوستان های مسافر و ترافیک را از دیگر فعالیتهای انجام شده در راستای زیبایی نمای شهری و ایجاد هوای پاک بیان کرد و افزود: 1000 مترمربع کاشت گل وگیاه شامل رزکاری، درختچه های بربریس و پیروکانتا و درختهای کاج موگو و زبان گنجشک از اقداماتی است که در بوستان مسافر انجام شد. در حاشیه بیرونی بوستان تازه احداث ترافیک نیز 12700 مترمربع احداث فضای سبز شامل کاشت چمن، گلکاری و کاشت درختهای چناروبید مجنون صورت گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: بسترکاشت رمپ و لوپ های پل امام علی به مساحت 5/2 هکتار در مرحله آماده سازی است.
برچسب ها: فرش ، گل ، بزرگراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.