سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهامی:

استقلال اهواز با تهامی به لیگ برتر باز می گردد

مربی تیم دسته اولی استقلال اهواز امید فراوانی دارد تا با شرایط موجود، این تیم بتواند بار دیگر به لیک برتر باز گردد.

سید ابراهیم تهامی مربی تیم دسته اولی استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: شکر خدا تیم به طور کامل بسته شده و نفرات مد نظر باشگاه به تیم اضافه شده اند جای خالی دیگر در لیست وجود دارد و ما در نظر داریم که تا نیم فصل از آن ها استفاده نکنیم تا در صورت نیاز تاکتیکی بتوانیم  بازیکنان مورد نیاز را در تعطیلات نیم فصل به خدمت بگیریم.

وی ادامه داد:  در حال حاضر در کوران بدنسازی قرار داریم و کادر فنی در نظر دارد تا زمان آغاز فصل جدید برای هر هفته یک بازی تدارکاتی انجام دهد تا بازیکنان آمادگی لازم را کسب کنند و شرایط برای انجام بازی ها مقتدرانه از سوی تیم ما فراهم گردد .

تهامی در خصوص دیدار تدارکاتی این تیم مقابل پرسپولیس تصریح کرد: در کل از روند بازی و نتیجه بدست آمده در آن رضایت داریم ولی یک چیز را نمی شود کتمان کرد بدن بازیکنان ما با توجه به اینکه در کوران بدنسازی قرار داریم سنگین بود و از نشاط و شادابی لازم برخوردار نبود به عقیده من با گذشت زمان و عبور از فضای بدنسازی آمادگی تیم ما به حد بالایی خواهد رسید و نتایج و بازی های خوبی را از این تیم شاهد خواهیم بود.

وی در پایان  خاطر نشان کرد: استقلال اهواز امسال یکی از بهترین تیم هایی است که طی چند سال گذشته در اختیار مهابادی قرار دارد و با این شرایط امید زیادی برای قهرمانی در رقابت های پیش رو داریم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.