سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسان بهاي نفت در آسيا

در پي انتشار گزارشي نااميد کننده درباره وضعيت بازار کار در آمريکا که ترديدهايي را در مورد بالا بودن تقاضا براي طلاي سياه در آينده برانگيخت، معاملات نفت خام روز دوشنبه در بازار آسيا با نوسان همراه شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،‌هر بشکه نفت خام سبک شيرين آمريکا (وست تگزاس اينترمديت) براي تحويل در ماه سپتامبر با دو سنت کاهش، 106 دلار و 92 سنت معامله شد اما بهاي هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در مدت مشابه نه سنت افزايش يافت و به 109 دلار و چهار سنت رسيد.

بهاي نفت روز جمعه در پي انتشار گزارش ماهانه وضعيت بازار کار آمريکا کاهش شديدي پيدا کرد.

در اين گزارش علاوه بر بازنگري در ميزان استخدام‌ها در ماه‌هاي مه و ژوئن و کاهش آن، آمده است روند اشتغال‌زايي در کشور در ماه ژوييه نيز کمتر از انتظارات بود و از 175 هزار فرصت شغلي که پيش‌بيني مي شد تنها 162 هزار مورد ايجاد شد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از سنگاپور، دزموند چوآ تحليل‌گر سي ام سي مارکتز در سنگاپور اعلام کرد گزارش ماهانه وضعيت بازار کار در آمريکا ضعيف‌تر از پيش‌بيني‌ها بود. با اين وضعيت چشم‌اندازهاي تقاضا براي نفت  کاهش مي يابد.

جمعه در پايان معاملات بازار نيويورک، هر بشکه نفت خام وست تگزاس اينترمديت براي تحويل در ماه سپتامبر با 95 سنت کاهش، 106 دلار و 94 سنت معامله شد.

در بازار لندن هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه سپتامبر با 59 سنت کاهش، 108 دلار و 95 سنت به فروش رفت.
انتهاي پيام/

برچسب ها: نفت ، بازار ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.