سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرامش، راهكاري براي رسيدن به سعادت مندي

يك كارشناس مذهبي گفت: از مهمترين محورهايي كه در ادبيات تربيتي ما داراي جايگاه ويژه‌اي است پرداختن به ناهنجاريهاي جامعه پرداختن به رشد و كمال و راهكارهاي مناسب آن است.

علم الهداي كارشناس مذهبي به خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: آرامش عمومي يكي از راهكارهاي مناسب كمال براي تك تك افراد جامعه و سعادت مندي افراد است كه نقش موثري هم ايفا مي‌كنند.

وي افزود: هر عامل و عنصري كه بتواند آرامش جامعه و آرامش فرد را به هم بريزد به نابساماني دامن زده و برهمين اساس است كه دين با افسار گسيختگي در جامعه به شدت مبارزه مي‌كند و اجازه نمي‌دهد كه امنيت جامعه را تحت تاثير قرار دهد.

وي تصريح كرد: يكي از عوامل ديگري كه مي‌تواند آرامش را در زندگي‌هاي مردم تحت تاثير قرار دهد رعايت عفاف و حجاب براي دست يابي به صميميتي در خانواده و حفظ اصول در خانواده است.

علم اهدي افزود: اگر افراد يك خانواده در اثر بي توجهي به خود اجازه هرگونه رفتار را بدهد طبيعي است كه آرامش و صميميت و اعتماد متقابل و درك صحيح در زندگي از بين زندگي تبديل به محيطي براي جنگ مي‌شود.

وي در پايان خاطر نشان كرد: عرصه فعاليت مهرورزي در ميان مردم تحت كنترل و مديريت در مي‌آيد و بر همين اساس است كه زندگي ارزش مندي انساني و حيات طيبه به خوبي شكل مي‌گيرد./

برچسب ها: کارشناس ، مذهبی ، ادبیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.