سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

اعضای میز استان ایلام با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند

اعضاء میز استان ایلام، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از روحانیون ایلامی و مدیران سابق استان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دبیر میز استان با بیان این مطلب افزود: در ابتدای این دیدار "آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی” نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشریح وضعیت استان و تشکر از صبر و بردباری آقای هاشمی و حمایت وی از دکتر روحانی به لزوم استفاده از نیروهای توانمند استان در مدیریت کلان کشوری تأکید کرد.
حسن رستم‌زاد ادامه داد: در ادامه این دیدار آقایان دکتر "داریوش قنبری"، دکتر "عادل آذر"، "علی یاری"، "سیدمحمد حائری”  انتظار مردم استان ایلام در خصوص استفاده از نیروهای توانمند استان در سطوح مدیریتی کلان کشوری را با وی در میان گذاشتند.
رستم زاد اضافه کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضمن ابراز علاقه‌ی خاص خود به مردم ایلام گفت:مردم استان در جنگ با وجود اینکه  خانه و کاشانه آنها بمباران شد حاضر به ترک استان نشدند.
عضو شورای مرکزی ستاد ملی فجر صادق با اشاره به حمایت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام  از حضور نخبگان ایلامی در مدیریت کلان کشور تأکید کرد: آقای هاشمی پذیرفتند که اعضاء میزاستان هر سه ماه یکبار با وی دیدار کنند.
دبیر میز استان خاطرنشان کرد: آقای هاشمی در این دیدار از سفر قریب‌الوقوع خود به ایلام خبر داد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.