سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران؛

افتتاح موزه تئاتر ايران تا يک ماه آينده / آغاز بازسازي منزل اخوان ثالث

مديرعامل شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران، از بهره برداري موزه تئاتر ايران تا پايان نيمه اول سال جاري خبر داد.

مونسان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيشرفت پروژه فرهنگي پايتخت، افزود: مراحل تملک و خريداري منزل مرحوم اخوان ثالث توسط سازمان املاک شهرداري تهران، در حال اتمام است که طبق پيش بيني هاي صورت گرفته موزه تئاتر ايران تا پايان نيمه اول سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.
وي با اشاره به قرارگيري اين منزل در محدوده خيابان فاطمي و ثبت آن در فهرست آثار ملي در سال 82، افزود: درپي تلاش مديريت فرهنگي شهر تهران به منظور توسعه فضاهاي فرهنگي و تبديل سراي مشاهير به خانه موزه، ملک مذکور به زودي براي مرمت، بازسازي و تبديل آن به خانه موزه در اختيار اين شرکت قرار خواهد گرفت.
مونسان از افتتاح موزه تئاتر ايران خبر داد و اظهار داشت: تبديل منزل استاد عزت الله انتظامي به موزه تئاتر ايران از سال گذشته آغاز و با توجه به پيشرفت پروژه، تا پايان نيمه اول سال جاري به بهره برداري مي رسد که به دليل موقعيت منزل اين پيشکسوت هنر ايران در منطقه 1 شهرداري تهران اين پروژه با همکاري معاونت امور اجتماعي اجرا شده است.
مديرعامل شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران، با اشاره به پروژه پرديس تئاتر تهران واقع در منطقه 15 شهرداري عنوان کرد: با انجام امور مربوط به مراسم افتتاح و پيش بيني تمهيدات لازم احتمال افتتاح پروژه همزمان با عيد سعيد فطر قوت مي گيرد.
وي خاطرنشان کرد: اين پروژه در زميني به مساحت 28 هزار متر مربع و با زيربنايي در حدود 16 هزار و 500 متر مربع در مجاورت فرهنگسراي خاوران قرار دارد و داراي 6 سالن حرفه اي براي برگزاري اجراي تئاتر و موسيقي است./

برچسب ها: افتتاح ، موزه ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.