سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه با عراقچی

مورگولف، معاون وزیر امور خارجه روسیه که به همراه ناریشکین، رییس دومای این کشور جهت شرکت در مراسم تحلیف دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با دکتر عراقچی، معاون آسیا، اقیانوسیه و سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مورگولف، معاون وزیر امور خارجه روسیه که به همراه ناریشکین، رییس دومای این کشور جهت شرکت در مراسم تحلیف دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با دکتر عراقچی، معاون آسیا، اقیانوسیه و سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.


سید عباس عراقچی در این دیدار ضمن اشاره به وضعیت کنونی روابط دو جانبه در زمینه‌های مختلف و تاکید بر وجود ظرفیت‌های قابل توجه استفاده نشده برای گسترش همکاری‌ها، ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در دولت آینده حفظ و تقویت شود.
 
مورگولوف نیز حضور رییس دومای روسیه در مراسم تحلیف دکتر روحانی را نشان دهنده اهمیت روابط دو جانبه برای کشورش دانست و بر ضرورت حفظ و توسعه مناسبات ذو طرف در دوران جدید تاکید کرد.
 
وی با اشاره به تقویت همکاری‌های دو کشور در سال‌های اخیر، ابراز امیدواری کرد، رییسان‌ جمهور دو کشور در حاشیه اجلاس آتی شانگهای در بیشکک دیدار کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، معاون ، خارجه ، روسیه ، عراقچی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.