سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی: رقابت سختی با تکواندوکاران کره ای داشتیم

سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان گفت: در مسابقات المپیک ناشنوایان هم مثل همیشه تکواندوکاران ایران و کره رقابت سختی داشتند.

رحیم صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از کسب 6 مدال در بازی های المپیک صوفیه توسط تیم های مردان و زنان افزود: مسابقات بسیار سختی داشتیم و تکواندوکاران کره جنوبی، ترکیه، چین تایپه و پورتوریکو پرقدرت ظاهر شدند وبرای ما هم تجربه خوبی شد.

وی با بیان اینکه سطح فنی مسابقات تکواندوی المپیک دور از تصور بود، گفت: اصلا فکر نمی کردیم کیفیت فنی رقابت ها تا این حد بالا باشد و همانند سایر مسابقات بین المللی تکواندو هر جا که کره ای باشند، برای کسب مدال واقعا باید جنگید.

وی ادامه داد: تیم های ملی تکواندو مردان و زنان در بازی های المپیک ناشنوایان در صوفیه بلغارستان در مجموع به یک مدال نقره و پنج نشان برنز در دو بخش مبارزه و پومسه دست یافتند و در مجموع 2 گروه مردان و زنان در مکان پنجم قرار گرفتند.

صالحی تصریح کرد: بازیکنان ایرانی هم با آمادگی خوبی در المپیک حاضر شدند اما در مرحله نیمه نهایی رقابت ها تنها با فاصله بسیار نزدیکی آن هم مقابل حریفان کره ای بازی هایشان را واگذار کردند. اما من ازهمه آنها راضی هستم و فکر می کنم عملکرد آنها در این بازی ها قابل قبول بود.

وی افزود: باید منتظر پرواز چاتر در نظر گرفته شده برای مجموع تیم ها به تهران باشیم و فکر می کنم سه شنبه 15 تیر به تهران بازگردیم.


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.