سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کادر فنی و مسئولان باشگاه تراکتورسازی در بیمارستان امام رضا؛

کریمیان از کما خارج شد

مهدی کریمیان، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که شب گذشته بر اثر سانحه رانندگی به کما رفته بود، از کما خارج شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مهدی کریمیان، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که شب گذشته بر اثر سانحه رانندگی به کما رفته بود، از کما خارج شد.

نصیرپور مشاور رسانه ای باشگاه تراکتورسازی در این باره اظهار داشت: طبق گفته پزشکان وضعیت کریمیان رو به بهبود اس ت والبته تا 24 ساعت آینده نمی توان در مورد وضعیت کریمیان اظهارنظر قطعی کرد.

وی افزود: کادر فنی تراکتورسازی به همراه زینی زاده مدیرعامل باشگاه و همچنین هواداران در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز حضور یافته اند و جویای احوال کریمیان هستند.

وي در ادامه گفت : علي دايي در گفتگوي تلفني با زيني زاده مدير عامل تراکتورسازي اعلام آمادگي کرده که يک هلي کوپتر براي انتقال مهدي کريميان به يک بيمارستان در تهران بفرستد که زيني زاده ضمن تشکر از دايي اين تقاضا را نپذيرفت و بيان کرد که بيمارستان هاي تبريز تجهيزات کامل دارند و نيازي به انتقال کريميان به تهران نيست.
 
گفتنی است ، مهدی کریمیان در مسیر حرکت به سوی خانه خود دچار سانحه رانندگی شده است و توسط همسر خود به بیمارستان اعزام شد که در ابتدا وضعیت مناسبی نداشت اما رفته رفته به شرایط مناسبی رسیده است تا جایی که هوشیاری وی به عدد 10 رسیده است./آق
برچسب ها: کما ، کریمیان ، تراکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.