سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنیفر لارنس در مسیر زندگی

جنیفر لارنس، هنرپیشه ی جوان آمریکایی که در ابتدای سال 2013 با فیلم نمایشنامه ی نقاط روشن (دیوید او.راسل، 2012) برنده ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌جنیفر لارنس، هنرپیشه ی جوان آمریکایی که در ابتدای سال 2013 با فیلم نمایشنامه ی نقاط روشن (دیوید او.راسل، 2012) برنده ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول شد، در فیلم قوانین وراثت به کارگردانی سوزان بیر مقابل دوربین می رود. فیلم بر اساس کتاب زندگی نامه ی تحسین شده ی کلر بیدول اسمیت ساخته می شود و ابی مورگان فیلمنامه ی اقتباسی آن را می نویسد. لارنس علاوه بر بازی در این فیلم قرار است نقشی هم در تهیه ی آن ایفا کند بروس کوهن تهیه کننده ی اصلی فیلم است که کار تهیه ی نمایشنامه ی نقاط روشن راهم بر عهده داشت.

تهیه کنندگان فیلم ابراز امیدواری کرده اند که کتاب الهام بخش و روحیه دهنده ی کلر بیدول اسمیت به   فیلمی گرم و صمیمی و از نظر عاطفی تأثیرگذار تبدیل شود و بتواند با مخاطبان در سراسر جهان ارتباط برقرار کند. اسمیت، که تنها فرزند خانواده بوده در دوران جوانی طی مقطعی هفت ساله پدر و مادرش را بر اثر ابتلا به سرطان از دست می دهد. در مسیر کنار آمدن با غم فراق والدین، اسمیت قدم در ماجراهای عاشقانه ماجراجویی ها و سفرهای بسیاری می گذارد و به این ترتیب است که زندگی اش به سفری الهام بخش، بی نهایت عاطفی و به طرز عجیبی خنده دار تبدیل می شود. به گفته ی تهیه کنندگان فیلم، زندگی نامه کلر بیدول اسمیت کتابی است که در آن حیات، آنهایی که دوست شان داریم و از دست می دهیم شان و اکتشاف هایی که در طول مسیر انجام می دهیم را مورد ستایش قرار می دهد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.