سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي پرونده‌هاي واقعي دادگستري در "داوران"

مضمون اصلي "سريال "داوران" بررسي پرونده هاي حقوقي، كيفري، قال، كلاهبرداري، و طلاق با الهام گرفتن از ماجراهاي واقعي است.

"احمد اميني" كارگردان به خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: مضمون اصلي سريال "داوران" بررسي پرونده‌هاي حقوقي، كيفري، قاتل، كلاهبرداري، و طلاق با الهام گرفتن از ماجراهاي واقعي است كه از طريق يك خانواده 4 نفره شامل 2 برادر و يك خواهر و پسر يكي از براردان كه دانشجو سال اول حقوق است در دفتر وكالت متعلق به اين خانواده مورد بررسي قرار مي گيرد.

وي ادامه داد: علت نامگذاري اين سريال به علت شغل پدر خانواده است كه وي به عنوان يك قاضي عالي‌رتبه كه در دوران جنگ در خورستان شهيد شده و خانواده وي به تبعيت از پدر وارد اين شغل شده‌اند.

"اميني" افزود: در ابتدا قرار بود اين سريال به صورت تله فيلم باشد كه با توجه به دلايل اقتصادي به 7 مجموعه 2 قسمتي 45 دقيقه‌اي تقسيم‌بندي شد كه هر قسمت روايتگر يك داستان است كه 5 قسمت از اين مجموعه توسط خودم و 2 قسمت ديگر را "بيژن مير‌باقري" ساخته و متاسفانه از اينكار به دلايلي متوقف شد.

وي ابراز نمود: در اين مجموعه "مسعود رايگان" در نقش برادر بزرگتر "جلال داوران"، "پريوش" نظريه" در نقش خواهر "نوشين، "ايوب آقاخاني" در نقش برادر دوم (عليرضا داوران) و "مسعود انتظاري" در نقش دانشجو (سپهر) كه به صورت ثابت حضور دارند و از بازيگران ميهمان نيز در هر قسمت به ضرورت داستان ها و شخصيت‌ها استفاده مي‌كنيم.

"اميني" در پايان عنوان كرد: اين كار به تهيه‌كنندگي "سعيد شاهسواري" كه مهم‌ترين ويژگي آن جنبه آموزشي و آگاهي دهنده‌اي آن است./ص
برچسب ها: دادگستری ، سریال ، بازیگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.