سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه كسي براي تصدي عنوان وزارت ارتباطات به مجلس ميرود؟

گفته مي شود محمود واعظی گزینه قریب به یقین دکتر حسن روحاني براي تصدي پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

 به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتي باشگاه خبرنگاران، براساس لیست‌ پیشنهادی حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني ، محمود واعظی یکی از افرادی است که در لیست كابينه ريس جمهور منتخب به چشم ميخورد.
گزينه اي كه با توجه به سوابق كاري اش توانايي تصدي اين پست را دارد.
براساس اين گزارش واعظی در  سال‌های 58 تا 65 مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بوده و با گذشت زمان ارتباط خود را با جامعه ارتباطات حفظ كرده است.
حال بايد ديد  مجلس به این گزینه پیشنهادی که از مشاوران دكتر روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری بود است،راي اعتماد خواهد داد يا خير؟
واعظي پس از جدايي از مخابرات، فعالیت‌های چشم‌گیری را در بخش‌های مختلف طی این ساليان داشته به گونه‌ای که از سال 65 تا 66 مشاور وزیر امور خارجه، از سال 66 تا 68 مشاور وزیر و رئیس ستاد روابط اقتصادی خارجی، از سال 68 تا 76 معاون سیاسی اروپا و آمریکا وزارت امور خارجه، از سال 76 تا 78 معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و از سال 78 تاکنون نیز معاون پژوهش‌های سیاست خارجی مرکز تحقیقات استراتژیک بوده است.
واعظی دارای مدرک دکتری روابط بین‌الملل و فوق لیسانس مهندسی الکترونیک است  که در صورت تأیید شدنش از سوی نمایندگان مجلس با 61 سال سن تصدی وزارت ارتباطات را عهده‌دار می‌شود.
برچسب ها: تصدی ، ارتباطات ، وزیر ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.