سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن فرشتگان زمینی در غرب تهران برگزار شد

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 با هدف اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی جشن عبودیت ویژه روزه‌ اولی ها را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مسعود خسروی ، معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: جشن عبودیت  ازجمله برنامه های قابل اهمیت درماه مبارک رمضان است که با هدف اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ویژه دختران 9 ساله و روزه‌ اولی ها برگزار شد.
 
 وی افزود:با برنامه های پیش بینی شده  این اهداف در قالب برنامه های شاد و جذاب برای دختران نه ساله تبیین شد وضمن اجرای برنامه های متناسب با سنین آنها  هدایایی در جهت تقویت فرهنگ قرآنی و اسلامی اهدا  شد .
 
خسروی با اشاره به برنامه های ویژه ماه رمضان  درحوزه بانوان  گفت : به منظور حمایت اقتصادی و ایجاد فرصت در تقویت توانایی های شهروندان و اجرای اهداف حمایتی از بانوان خود سرپرست وکار آفرین بازار چه رمضان  برپا شد.
 
وی ایجاد بستر مناسب جهت ارائه محصولات تولید این افراد را از دیگر اهداف برگزاری بازارچه کار آفرینی برشمرد و گفت: برپائی سفره های سلامت با عنوان افطاری سالم ، مسابقه مهارتی محلات در رشته های مختلف نظیر قالی بافی- گل آرائی ، سفالگری و سایر مهارتهای هنری و صنایع دستی و تزیینی، به همراه تقدیر از کارآفرینان از جمله برنامه های جنبی بازارچه رمضان منطقه 5  است.
 
به گفته وی  برگزاری مسابقات برکت برای انتخاب برترین سفره افطاری از دیگر برنامه‌های امور بانوان و معاونت اجتماعی در این ماه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.