سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مخالفان حجاب از آموزه های دینی اطلاعی ندارند/ رونمایی از پایگاه تخصصی حجاب یار

مدیر موسسه فرهنگی تبلیغی بصیران با اشاره به این که فطرت همه انسان ها آموزه های دینی را پذیرفته است، گفت: کسانی که با حجاب مخالفت می کنند اطلاعی از مفاهیم دینی و الهی ندارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حمید کشوری در نشست خبری که به منظور رونمایی از پایگاه تخصصی حجاب یار، پایگاه حمایت از همایش ها و برنامه های عفاف و حجاب قبل از ظهر یکشنبه در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد؛ اظهار داشت: امروز مخالفان حجاب بر مفاهیم دینی تسلط ندارند و خداوند در قرآن کریم بر رعایت حجاب دستور داده است و فطرت همه انسان ها نیز این آموزه های الهی را پذیرش کرده است.

وی عنوان کرد: موسسه فرهنگی تبلیغی بصیران به عنوان یکی از گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده است و فعالیت های تبلیغی، سمعی و بصری را در اولویت کار قرار داده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر این که موج معنویت خواهی در جوانان روز افزون است؛ افزود: شرکت در اردوهای جهادی و برنامه های مشابه آن گواه این مطلب است.

کشوری تصریح کرد: امروز سال ها پس از انقلاب بحث پوشش و ناهمخوان بودن پوشش با استاندارد اسلامی را در جامعه شاهد هستیم و بر همین اساس راه اندازی فضای تخصصی و استدلالی در موضوع حجاب یک نیاز بود که علما و مراجع نیز بر این مسئله تاکید دارند.

وی ابرز کرد: 26 دستگاه در رابطه با حجاب وظیفه دارند اما در این باره نیروی انتظامی با سرعت بیشتری این مسئله را پوشش داده است و به جای فضای استدلالی، فضای انتظای را بیشتر شاهد هستیم.

مدیر موسسه فرهنگی تبلیغی بصیران اضافه کرد: حوزه علمیه وظیفه خاصی را بر در رابطه با حجاب برعهده ندارد اما بیشتر فعالان حجاب نهادهای حوزوی هستند و آمارها و مستندات نیز این موضوع را نشان می دهد./س

برچسب ها: قم ، مخالف ، حجاب ، عدم ، اطلاع ، آموزه ، دین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.