سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظلومی: ورزش نابنیایان نیازمند امکانات خاص است

سرپرست فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشور گفت: نابینایان و کم بینایان قشر خاصی در جامعه هستند و ورزش قهرمانی و همگانی این قشر نیز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خاص نیاز داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رضا مظلومی در مجمع انتخابات هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان آذربایجانشرقی تصریح کرد : معلولیت نابینایان و کم بینایان موجب کم تحرکی این قشر شده و ورزش تنها عامل برای حفظ سلامتی نابینایان و کم بینایان بوده و در این راه رسالت و هدف فدراسیون بسیار خطیر و سنگین است.

مظلومی در ادامه بیان داشت: با 12 رشته ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان ، فدراسیون با فعالیت خود ادامه می دهد و پتانسیل و توانایی های در نابینایان و کم بینایان کشور وجود دارد که می تواند ورزش کشور در پارالمپیک ها مدال های بیشتری را کسب کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از دیگر از مهمترین رسالت های فدراسیون که کمتر موجب توجه قرار گرفته، فرهنگ سازی ورزش برای نابینایان و کم بینایان در بین خانواده هاست.

مظلومی افزود: برای همگانی کردن ورزش در بین نابینایان و کم بینایان نیاز است مسوولان نگاه ویژه ای به ورزش نابینایان و کم بینایان داشته باشند چرا که هزینه های ورزشی نسبت به سایر رشته ها بسیار بالاتر است.

وی در این مجمع ورزش نابینایان و کم بینایان آذربایجانشرقی را یکی از قطب های این ورزش در کشور دانست و افزود: همواره ورزش نابینایان و کم بینایان آذربایجانشرقی در کشور یکی از 3 تیم برتر بوده و همواره پیشتاز همگانی کردن ورزش نابینایان و کم بینایان بوده و اقدامات هیات در سالهای گذشته چشمگیر بوده است.

مجمع انتخابات هیات ورزشهای نابینایان و کم بینایان آذربایجانشرقی با حضور سرپرست فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشور برگزار شد.

این مجمع در اجرای ماده 15 اساسنامه هیات های ورزشی، با حضور محمد رضا مظلومی سرپرست فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشور و مدیر کل ورزش و جوانان استان و 18 نفر از اعضاء مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و خسرو سلیمی نیا رییس 3 دوره گذشته هیات نیز دوباره با رای قاطع و اکثریت اعضاء مجمع به 4 سال دیگر نیز به سمت خود ابقاء شد./زر

برچسب ها: نابینایان ، امکانات ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.