سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

پس از بن بست مذاکرات با رحمان رضایی وابراهیم تقی پور

بهروز ولی پور سرمربی تیم دسته دومی پیام صنعت آمل شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،مسئولان باشگاه پیام صنعت آمل(کاچیلا) پس از بن بست مذاکره های هفته گذشته در سپردن سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به مدافعان سابق سرخابی ها، درنهایت با بهروزولی پور سرمربی فصل گذشته تیم های نفت وخزرمحمودآباد به توافق کامل رسیدند.

بهروز ولیپور ستاره اسبق فوتبال مازندران و بازیکن شموشک نوشهر،تجربه سرمربیگری تیم های نفت و خزرمحمودآباد در لیگ دسته سه و دوم فوتبال کشوررا درکارنامه دارد.

این مربی محمودآبادی که مدرک (آ) آسیا را در کارنامه دارد، در نشست با اعضای کمیته فنی وهیات مدیره باشگاه پیام صنعت آمل( کاچیلا) قرار داد خود را با این باشگاه برای یک فصل ثبت کرد.

تقریباً تمامی موفقیت های اخیر این سال های تیم فوتبال نفت محمودآباد در لیگ دسته دوم فوتبال کشورکه به دریا تغییر نام داده، توسط بهروز ولی پور به دست آمده وبه نظر می رسد مسئولان تیم پیام صنعت آمل در این فصل شاهد تداوم افتخار آفرینی این مربی در آمل باشند.

انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال پیام صنعت آمل که فصل گذشته در نخستین حضور در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با هدایت حسین ولی نژاد با شگفتی به لیگ دسته دوم باشگاه های کشور صعود کرده بودند، در حالی وارد مرحله اجرایی شد، که ولی نژاد پس از پایان قرارد خود حاضر به ادامه همکاری با این تیم در فصل جدید نشد.

مسئولان تیم پیام صنعت آمل لیست حدود 40نفره ای ازمربیان مطرح بومی وکشوری را به عنوان گزینه های مورد نظر باشگاه انتخاب و شرایط حضور آنان را در آمل بررسی کردند

هم اکنون تمرینات آماده سازی تیم پیام صنعت آمل زیر نظر مربیان فصل گذشته این باشگاه پیگیری می شود.

تیم فوتبال پیام صنعت آمل در نخستین فصل حضور خود در رقابت های فصل گذشته لیگ دسته سوم فوتبال کشور جواز حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را کسب کرد./س

برچسب ها: بن بست ، مذاکرات ، سرمربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.