سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل متروي تهران:

توسعه و پیشرفت متروي تهران نیازمند نگاه مثبت دولت است / دليل تاخير در اتمام پروزه تهران - پرند

مدیر عامل متروي تهران گفت: متروي تهران نیازمند نگاه مثبت دولت است و انشاء‌الله دولت جدید نیز حمایت و توجه ویژه‌ای به پروژه خط متروي تهران - پرند داشته باشد.

هابیل درویشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: متروي تهران نیازمند نگاه مثبت دولت است و انشاء‌الله دولت جدید نیز حمایت و توجه ویژه‌ای به پروژه خط متروي تهران - پرند داشته باشد.
 
درویشی تاخیر در اتمام این خط را ناشی از عدم تامین اعتبار به موقع پروژه دانست و افزود: اگر این اتفاق می‌افتاد خط مترو تهران پرند در ۶ ماهه اول سال جاری به بهره برداری می‌رسید.
 
مدیرعامل راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو) بیان داشت: اگر کمک ویژه‌ای به این پروژه شود پیش‌بینی می‌کنیم کمتر از ۵ ماه بتوانیم خط متروي تهران - پرند را به بهره‌برداری برسانیم.
 
وي تصريح كرد: پروژه خط متروي تهران پرند با ۵۱ کیلومتر طول دارای شش ایستگاه شهر آفتاب (نمایشگاه بین‌المللی)، واوان، دو ایستگاه در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) و دو ایستگاه در شهر جدید پرند است.
 
 درويش خاطرنشان كرد: این پروژه از ایستگاه شاهد به موازات بلوار بهشت زهرا (س) به شکل تونل به طول تقریبی حدود ۶ کیلومتر آغاز و پس از عبور از زیر قسمت غرب آزاد راه قم به موازات آن و به سمت جنوب حرکت می‌کند و پس از عبور از تقاطع کهریزک به سطح زمین می‌آید سپس به سمت جنوب ادامه می‌یابد و در تقاطع بلوار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به طول حدود ۳۲ کیلومتر به سمت آن فرودگاه ادامه مسیر می‌دهد و در ادامه نیز با طول حدود ۱۹ کیلومتر به سمت پرند امتداد می‌یابد./ف
برچسب ها: مترو ، تهران ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.