سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاكري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم جهت عملي شدن اقدامات دولت همياري لازم را داشته باشند

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: ملت بايد در جهت عملي شدن اقدامات دولت به دور از هرگونه نقد غير منصفانه کمک و همياري لازم را داشته باشند.

"صديقه شاكري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره بيانات مقام معظم رهبري مبني براينكه "همه بايد به رئيس‌جمهور منتخب كمك كنند" اظهار داشت: زماني كه يك رئيس‌جمهور حائز اكثريت آرا در كشوري مي‌شود در برابر تمام خدماتي که به مردم ارائه مي‌دهد مسئول است لذا ملت هم بايد در جهت عملي شدن اقدامات دولت به دور از هرگونه نقد غير منصفانه کمک و همياري لازم را داشته باشند.

وي با بيان اينکه بايد از نقدهاي غيرمنصفانه در انجام اقدامات عملي از سوي دولت پرهيز كرد، گفت: در صورت بروز اشكال در بعد اجرايي از سوي دولت، ملت نبايد با اقدامات و انتقادهاي خود دست به تخريب بزنند.
 
اين فعال سياسي تاكيد داشت: ملت و مسئولان موظفند در مقابل كساني كه قصد زير سوال بردن شأن رئيس‌جمهور كشور را دارند، بايستند و اجازه هيچ‌گونه فعاليت تخريبي را به دشمنان داخلي و خارجي ندهند.  
 
شاكري با اشاره به اولويت‌هاي مهم مسئولان براي کمک به رئيس‌جمهور گفت: سامان‌دهي وضعيت اقتصادي كشور، يارانه‌ها، جبران كسري قيمت‌ها، بحران ارز از جمله مسائلي است كه بايد طي 4 سال مورد توجه مسئولان براي كمك به رئيس‌جمهور قرار گيرد.  
 
عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با تاکيد بر اينکه همكاري قوه مقننه با مجريه عملكرد مثبت دولت را در برنامه‌ريزي‌ها به حداكثر خواهد رساند؛ خاطرنشان كرد: علاوه بر تعامل ميان قوا، حمايت مردم و مسئولان از رئيس‌جمهور موجب دلگرمي وي خواهد شد لذا در انجام و تداوم امور اجرايي در کشور مصمم‌تر خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، ملت ، ایرا ، رهبری ، کمک ، تعامل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.