سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدودف: غرب مانند گاو نري در فروشگاه است که فقط حمله مي کند

"ديميتري مدودف" نخست وزير روسيه در جديدترين اظهارنظر خود از مداخلات كشورهاي غربي در امور كشورهاي خاورميانه به شدت انتقاد كرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه، مدودف مداخله كشورهاي غربي در امور كشورهاي خاورميانه را به وجود "گاو نري در فروشگاه" تشبيه كرده است که مه چيز را خراب مي کند.

وي امروز در مصاحبه با شبكه تلويزيوني دولتي روسيه اين انتقادات را مطرح كرده است. 

وي در اين باره افزوده است "من از مداخله كشورهاي غربي در امور داخلي كشورهاي خاورميانه شگفت زده مي شوم و همين طور از تحليل تحليلگران غربي كه به آنچه بعدا در آن كشور اتفاق خواهد افتاد توجهي نمي كنند.

مدودف همچنين در ادامه انقادات خود از مداخلات كشورهاي غربي افزوده است "وضعيت در عراق بسيار متزلزل است. در اثر مداخلات كشورهاي غربي در آن كشور كشتار و خونريزي بسياري روي مي دهد." 

نخست وزير روسيه در ادامه افزود "در سوريه نيز درگيري هاي مشابهي در جريان است. افزايش مداخلات غربي در آن كشور نيز مي تواند وضعيت را به يك جنگ داخلي همه جانبه تبديل نمايد." 

"دیمیتری مدودوف"  گفت: غرب مانند یک فیل در فروشگاه سفال، فقط حمله می کند ولی پس از آن نمی داند چگونه رفتار کند.

مدودوف خاطرنشان کرد:  این ملتها هستند که باید با حکام خود تعامل کنند. تغییر نظام سیاسی در هر کشور و تعیین حکامی وابسته به خود اقدامی اشتباه و برخلاف منشور ملل متحد است.

وی اظهار داشت: بشریت در قرن بیست و یکم باید رفتاری متفاوت داشته باشد، و بر اصول و قوانین بین المللی تکیه کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.