سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف کتاب های معطل مانده در ارشاد زودتر مشخص می شود

همایون امیر زاده از تعیین تکلیف کتاب های معطل مانده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زودتر از 45 روز خبر داد.

همایون امیر زاده رئیس بررسی صدور پروانه نشر کتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مدیریت اجرایی کشور باید تمهیداتی در جهت ایجاد تسهیلات متقاضیان کار برداشته باشد ما در صدد هستیم تا تکلیف کتاب های معطل مانده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسامی را تا 45 روز دیگر مشخص کنیم.

وی ادامه داد: بخشی از این تسهیلات بخش کاربردها و صدور مجوز کتاب است که بر اساس قوانین نشر که مبنی بر قوانین صحیح کشور است خواهد بود.

امیرزاده عنوان کرد: کتاب های بلا تکلیف مانده از سوی ناظران و بررسان کتاب مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مطالب و ضوابطی بر خلاف قوانین نشر کشور باشد از صدور مجوز برای آن کتاب جلوگیری می شود.

وی افزود: با توجه به نظر بررسان و رفع اختلافات میان آنها با مولفان و اصلاح موارد خارج از ضوابط در کتاب های مربوطه طبق قوانین حاکم در حوزه اداره کتاب جز عوامل زودتر روشن شده تکلیف کتاب های مذکور است و ما تمامی تلاشمان این است که بررسان نظرات خود را به مولفان ارسال کنند چنانچه اگر اختلافی بین بررسان و مولفان نباشد به طور قطع کمتر از 45 روز تکلیف کتاب های معطل مانده در وزارت ارشاد منتشر خواهد شد./ي2
برچسب ها: امیرزاده ، ارشاد ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.