سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

کابینه روحانی با رای حداکثری نمایندگان مجلس رای اعتماد می‌گیرند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بنده یقین دارم با توجه به تیم یکدست و هماهنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کابینه دولت روحانی وزرا با اکثریت آرا از مجلس رای اعتماد می‌گیرند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت:‌ رئیس جمهور تبلور اراده ملت است و این قدرت‌نمایی را می‌توان در کابینه او به خوبی مشاهده کرد که قطعاً چینش کابینه دولت روحانی به کارگیری نیروهای دلسوز، توانمند، انقلابی و ارزشی خواهد بود و سعی خواهد کرد از افراد کار‌بلد با ویژگی دیانت، شجاعت، صداقت و کیاست استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: از ترکیب احتمالی کابینه که امروز وضعیت آن محرز و مشخص خواهد شد، به نظر می‌رسد بیشترین اعضای کابینه با اقبال و رای بالای نمایندگان روبرو خواهند شد، چرا که به نظر می‌رسد دکتر روحانی سعی کرده است، در عرصه اقتصادی و سیاسی و سایر حوزه‌ها از تیمی یکدست، دارای سابقه و تجارت بالا استفاده کند تا افرادی لایق با رای بالای نمایندگان راهی وزارتخانه‌ها شوند تا کار منسجم مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از مراسم تحلیف بر اساس وعده دکتر روحانی اعضای کابینه دولت یازدهم معرفی خواهند شد تا مجلس نیز کار بررسی خود را به سرعت آغاز کند، گفت: با این حساب ظرف دو هفته آینده امکان آغاز بررسی صلاحیت اعضای کابینه و رای اعتماد به وزرا آغاز خواهد شد که امیدواریم با سرعت گرفتن در این کار از شهریور ماه شاهد آغاز به کار منسجم دولت یازدهم همراه با وزرا و کابینه رای اعتماد گرفته از مجلس باشیم.

پیرموذن ادامه داد: همانگونه که مردم در 24 خرداد حماسه خلق کردند و فردی دلسوز با سوابق ارزشی و انقلابی را برگزیدند مجلس شورای اسلامی نیز در تکمیل این حماسه سیاسی سعی خواهد کرد بدون تنش و گفت و شنودهای نامناسب یا نامطلوب در کمال عقلانیت وزرای پیشنهادی را مورد ارزیابی و بررسی قرار داده و برای کابینه دولت یازدهم رای بالایی داده تا دولت روحانی کار خود را آغاز کند.

وی افزود: در ادامه راه این وظیفه خطیر دولت جدید است که بخش دوم شعار امسال را که خلق حماسه اقتصادی است، تحقق بخشد که البته همراهی مردم و مجلس نیز در این زمینه ضروری و قطعی به نظر می‌رسد/س.

برچسب ها: اردبیل ، رای ، اعتماد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.