سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کتاب سرگذشت فلسطین به چاپ ششم رسید/ چاپ و انتشار 10 کتاب با موضوع قدس و فلسطین

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب گفت: کتاب " سرگذشت فلسطین" ترجمه شده آیت الله هاشمی رفسنجانی به چاپ ششم رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی محدثی اظهار داشت: "سرگذشت فلسطین" نوشته اکرم زعیتر و ترجمه شده آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده که به چاپ ششم رسیده است؛ این کتاب از زمانی که یهود شکل گرفته است و تاریخچه فلسطین را بیان کرده است.

وی بیان داشت: "فلسطین" دیگر کتابی است که نوشته جواد محدثی است و در آن تاریخ و جغرافیای فلسطین اشغالی و انتقاضه نقل شده است.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب بیان کرد: کتاب "تاثیر انتفاضه بر رژیم صهیونیستی" نوشته دکتر عبدالوهاب المسیری و ترجمه شده احمد کریمیان بوده و این کتاب به چاپ چهارم رسیده است؛ این کتاب انتفاضه ای که از چند سال گذشته آغاز شده و حمایت کشورها در روز قدس و این که چه تاثیری داشته است را بررسی کرده است.

وی ابراز کرد: کتاب "پیروزی 2006 حماس و چشم انداز آینده" نوشته عبدالله کرمی به چاپ سوم رسیده است و "سقوط اسرائیل" دیگر کتابی است که به چاپ پنجم رسیده است، این کتاب نوشته مهدی حمد الفتلاوی و ترجمه محمد باقر ذوالقدر می باشد.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب افزود: "چالش سنت و مدرنیته در لبنان و مدینه" نوشته محمد علی میر علی، "یهود و صهیونیسم" نوشته احمد کریمیان، "غزه در حصار" نوشته احمد کریمیان از مرکز مطالعات و رایزنی های زیتونه بیروت از دیگر کتبی است که به تازگی چاپ شده است.

محدثی عنوان کرد: "بن مایه های دینی و تاریخی صهیونیسم" نوشته سمیه خزایی دیگر کتابی است که به چاپ سوم رسیده است./س

برچسب ها: قم ، انتشار ، کتاب ، سر ، گذشت ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.