سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

صبا به دنبال حفظ صدرنشینی در قم / فولاد در پی نخستین برد خارج از خانه

صبای قم در دیدار خانگی این هفته از لیگ برتر فوتبال کشور به کسب برتری برابر فولاد و حفظ صدرنشینی فکر می‌کند، در حالی که فولادی ها در پی اولین برد خارج از خانه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دیدار هفته سوم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین صبای قم و فولاد خوزستان در حالی از ساعت 22 سه شنبه پانزدهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود که صبا آخرین بار در این ورزشگاه با فولاد مساوی کرده است.

نتایج بازی‌های صبای قم و فولاد خوزستان در دوره گذشته لیگ برتر نشان می‌دهد که در دیدار رفت دو تیم در قم صبا با تساوی بدون گل تیم میهمان را متوقف کرد و در عوض در دیدار برگشت در شهر اهواز نیز دو تیم نتیجه دیدار رفت را تکرار کردند و بدون گل به تساوی رسیدند.

تساوی حاصل تلاش صبا و فولاد در دیدارهای رفت و برگشت

در لیگ یازدهم نیز دیدار رفت دو تیم صبای قم و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم با برتری یک بر صفر به سود صبای قم به پایان رسید که در این دیدار پژمان شاهپری برای صبا که در آن مقطع عبدالله ویسی آن را هدایت می‌کرد، گلزنی کرد.

اما در دیدار برگشت دو تیم صبای قم و فولاد خوزستان در لیگ یازدهم که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد این تیم فولاد خوزستان بود که موفق شد صبای قم را با حساب سه بر صفر شکست دهد که در این مسابقه یکی از گلزنان فولاد مهدی مؤمنی بازیکن فعلی تیم صبای قم بود که در آغاز لیگ دوازدهم از فولاد به صبا آمد.

نگرانی مایلی کهن از محرومان صبا در دیدار با فولاد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم باید تیمش را در دیدار خانگی هفته سوم لیگ برتر فوتبال با فولاد خوزستان بدون حضور دو بازیکن کلیدی به میدان بفرستد.

بازیکنان محروم صبای قم در دیدار با فولاد خوزستان دو مدافع کلیدی این تیم هستند، یکی از آنها محسن بیات است که در دیدار هفته دوم لیگ برتر بین صبای قم و نفت تهران که در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد و به برتری دو بر یک صبا انجامید از زمین بازی اخراج شد و حق همراهی صبا را ندارد، ضمن اینکه سعید لطفی مدافع چپ تیم صبای قم نیز مصدوم است.

اختلاف سه امتیازی صبای قم و فولاد خوزستان

تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که فاصله امتیازات آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر تا این هفته سه امتیاز است.

در حال حاضر صبای قم با کسب شش امتیاز به دست آمده از دو پیروزی متوالی در مکان دوم جدول رده‌بندی جای دارد و شاگردان حسین فرکی در تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز با کسب سه امتیاز حاصله از یک باخت و یک پیروزی، تیم سه امتیازی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می‌شوند./س

برچسب ها: قم ، صبا ، صدر ، نشین ، فولاد ، برد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.