سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروپایی ها پشت سر برزیلی ها برای تعامل با پرسپولیس!

دیدار پرسپولیس و هامبورگ به احتمال زیاد قطعی می شود/ جزئیات مصدومیت حقیقی اعلام شد

اروپایی ها پس از برزیلی ها برای تعامل و همکاری با باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، پس از انعقاد قرار داد های همکاری میان باشگاه های برزیلی از جمله سائوپائولو، پالمیراس، کورینتیان و اشباب، اینبار باشگاه های هامبورگ و بایرن لورکوزن از آلمان  به همراه آث میلان از ایتالیا برای ایجاد تفاهم نامه همکاری و تعامل با باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند و این حرکت در راستای همان سیاست  محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه سرخپوشان پایتخت است که پرسپولیس جهانی را نوید داده است.

گفتنی است: دیدار دو تیم هامبورگ و پرسپولیس  به احتمال زیاد قطعی می شود و قرار است طی این رویارویی دوستانه، بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال انجام شود به همین خاطر مسئولان باشگاه سرخپوشان پایتخت از هم اکنون تدارکات لازم برای یک بازی خوب را آماده کنند تا هیچگونه کاستی برای اجرای مناسب این مسابقه  وجود نداشته باشد.

شایان ذکر است: پزشک باشگاه پرسپولیس جزئیات مصدومیت رضا حقیقی را به علی دایی گزارش کرده است و تاکید داشته که این هافبک سرخپوش پایتخت مشکل حادی ندارد و مصدومیت وی جزئی است و با انجام تمرینات سبک مصدومیت این بازیکن حل و فصل می گردد.

 کنفرانس خبری دایی سه شنبه برگزار می شود

قرار است  که کنفرانس خبری پرسپولیس و مس کرمان روز سه شنبه 15 مردادماه ساعت 13 ودر محل سازمان لیگ برگزار  گردد، این در حالیست  که شرایط بازیکنان پرسپولیس مطلوب گزارش شده است.

دلخوری دهنوي و صادقیان شدید شد!

 با توجه به حضور قاسم  دهنوی و پیام صادقیان در رویارویی با تیم فوتبال ذوب آهن و سر دادن  شعارهای تماشاگران اصفهانی بر عليه آنها از سوي اصفهاني ها به نظر می رسد  که دلخوری این دو بازیکن نسبت به گذشته شدید تر شده است.

 اظهار رضایت رویانیان از دایی

 محمد رویانیان پس از اتمام مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن طی تماس تلفنی به دايي خسته نباشيد و خداقوت گفت و اشاره کرد  که از عملکرد وی  و بازیکنان سرخپوش پایتخت راضی است.

 شیرینی به رویانیان گزارش داد

 سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران طی گزارشی تمام اتفاقات حاصل از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان را به محمد رویانیان گزارش کرد و این در حالی است که رویانیان از تمامی پیشکسوتان و کسانی  که به آنها اطمینان و اعتماد دارد خواسته تا تمامی اتفاقات مثبت و منفی دیدارهای پرسپولیس با حریفان را تا پايان فصل به به وی گزارش کنند.


 

برچسب ها: پرسپولیس ، تعامل ، اعلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.