سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم‌زمان با عید سعید فطر؛

'مترسگ' در سینما کانون به روی صحنه می‌‌رود

نمایش «مترسگ» کاری از گروه تئاتر 'لیو' به کارگردانی محمدحسن معجونی، هم‌زمان با عید سعید فطر در سالن نمایش سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش برگرفته از مجموعه داستان‌های «هنک، سگ گاوچران» نوشته‌ی جان آر اریکسون و ترجمه‌ی فربد فرزاد، است.

رییس سینما تئاتر کانون گفت: جابر رمضانی، پوریا کاکاوند، پیام سعیدی، محمدحسن معجونی و مهدی کوشکی این داستان را به نمایش‌نامه تبدیل کرده‌اند.

رضا ارجمندخواه افزود: در نمایش «مترسگ» بازی‌گرانی چون هوتن شکیبا، مازیار سیدی، میلاد و شکیب شجره، امیرحسین طاهری، حسام محمودی‌فرید به ایفای نقش می‌پردازند.

وی یادآور شد: در این نمایش محمدحسن معجونی علاوه بر کارگردانی با همکاری ویشکا آسایش طراحی صحنه را انجام داده و طراحی لباس‌نیز بر عهده‌ی ویشکا آسایش بوده است.

ارجمندخواه گفت: ساخت و اجرای موسیقی این نمایش بر عهده‌ی پویا پورامین، سارا بیگدلی شاملو و روزبه فدوی است و طراحی و ساخت عروسک را تارا شوقی بر عهده داشته است.

بر همین اساس نمایش «مترسگ» سال گذشته در نوزهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان موفق به کسب پنج جایزه شد.

این نمایش هر روز از نوزدهم مرداد در ساعت 19:30 در سینما تئاتر کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران اجرا می‌شود.

گفتنی است تماشاگران می‌توانند برای تهیه بلیت به صورت آن‌لاین با مراجعه به نشانی اینترنتی www.cinematicket.org و یا با هماهنگی قبلی و تماس با شماره 88100624 و 88100623 نسبت به ذخیره جا اقدام کنند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
kuoshki
۱۶:۱۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما .چون فامیلی بنده هم کوشکی ست نسبت به کارهای جنابعالی هم حساسم .وبه شما افتخار میکنم .من رضاکوشکی زاده لرستان ، فارغ التحصیل دانشگاه تهران وهم اکنون دررشته جامعه شناسی درمقطع ارشد مشغول به تحصیلم و آرزوی موفقیت برای شما دارم .